V
vierailija
Vieras
Mua jännittää kaikki asiat ihan sairaasti ja koko päivä menee pilalle sen vuoksi.
Ärsyttää jo kun sydän hakkaa kokoajan tuhatta ja sataa ja ei pysty rentoutumaan.
Esimerkiksi joku tenttiki saattaa jännittää niin paljon, ettei mitään rajaa.
Ei voi olla kovin terveellistä, jos jokaista asiaa pitää aina jännittää niin paljon.
Jännitän, koska tunnen itseni niin avuttomaksi ja huonoksi.
Miten tälläisestä vois päästä eroon?
Huomennakin on työhaastattelu, enkä tiedä miten päin olisin.
Olen jännittänyt kaikkea asioita koko elämäni.
Esim. ala-asteaikoina minulla oli joka aamu maha niin kipeä, hyvä että kouluun pystyi menemään. Pelkäsin, ettei minulla ole kavereita koulussa, jotka leikkisivät kanssani.
Kaikkialle on niin vastenmielistä mennä, ja jäisin oikeasti mieluummin vaikka kotiin.
Kotia en jää, koska luonne ei anna periksi. Olis vaan niin paljon helpompaa tämä elämä, jos ei tarvits jännittää joka asiaa
Ärsyttää jo kun sydän hakkaa kokoajan tuhatta ja sataa ja ei pysty rentoutumaan.
Esimerkiksi joku tenttiki saattaa jännittää niin paljon, ettei mitään rajaa.
Ei voi olla kovin terveellistä, jos jokaista asiaa pitää aina jännittää niin paljon.
Jännitän, koska tunnen itseni niin avuttomaksi ja huonoksi.
Miten tälläisestä vois päästä eroon?
Huomennakin on työhaastattelu, enkä tiedä miten päin olisin.
Olen jännittänyt kaikkea asioita koko elämäni.
Esim. ala-asteaikoina minulla oli joka aamu maha niin kipeä, hyvä että kouluun pystyi menemään. Pelkäsin, ettei minulla ole kavereita koulussa, jotka leikkisivät kanssani.
Kaikkialle on niin vastenmielistä mennä, ja jäisin oikeasti mieluummin vaikka kotiin.
Kotia en jää, koska luonne ei anna periksi. Olis vaan niin paljon helpompaa tämä elämä, jos ei tarvits jännittää joka asiaa