Miten päästä tästä mustasukkaisuuden tunteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikeaa

Vieras
Mieheni on miesvoittoisessa työpaikassa. Siellä on kuitenkin toimistossa ikäisemme naisihminen. (nyt kyllä hoitovapaalla). Mistään lähityötoverista ei siis ole kyse. Ja minulla on aina ollut jonkinlainen intuiitio mieheni kiinnostuksesta tuohon naiseen.

Pikkujouluja yms. on luonnollisesti työpaikalla ollut ja jostain syystä ne on mulle tosi vaikea paikka. Muuten en kovinkaan mustasukkainen miehestä ole. Kavereiden kesken jos lähtee, niin no problem. Mutta nuo työpaikan pippalot. En edes tiedä mistä tuo tunteen on lähtenyt. Ehkä tavasta millä mies naisesta puhuu tjtn.

Viime ystävänpäivänä satuin sitten näkemään miehen puhelimessa tälle naiselle lähetetyn viestin: "haleja myös sinne". Toki siitä sitten aloin kyselemään ja hän sanoi, että se oli vaan ystävänpäivä viesti. Oli vastannut naisen viestiin, jossa nainen toivotti ystävänpäivä haleja.. Tämän naisen viestin oli kyllä poistanut.

Siitäkin jäi jotenkin paha maku suuhun. Ja tämä nainen oli tosiaan sillioin jo hoitovapaalla. Vaikkakin osallistuu kaikkiin pikkujouluihin yms. myös hoitovapaansa aikana.

Ja kerran oli sellaiset työporukan juhlat, jossa oli mieheni työkavereiden puolisoita myös mukana. Järjestettiin työkaverin kotona. Minä en sinne kutsua saanut..

Ja taas olisi tulossa yhdet pippalot, joista mies on tiennyt jo monta päivää, mutta eilen vasta minulle kertoi. Ja mulla meni vatsa heti nurin päin. Miehelleni en asiasta mitään sanonut. Mutta jotenkin vaan on se tunne.. Tuskaa!

En tiedä miten niistä ajatuksista pääsisi eroon. Asiasta puhuttiin silloin ystävänpäivänä ja mies kovin vannoi, että mistään suhteesta tms. ei ole kysymys. Uskoako vai ei?

Ei hän varmaan ole pettänyt tms, mutta jotain pientä heillä voi olla mitä miehesi ei myönnä edes itselleen. Kai se nainen on jokin päivän piriste. Paitsi, että ei mun mielestäni tuollaisia pitäisi tapahtua suhteissa, että haleja lähetellään työkavereille. Ystävänpäivää voi toivottaa muullakin tavoin, mutta noi halit ei ole musta suotavia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän siitä miehestä riitä teille molemmille? Sulle mies siellä kotona ja unelma sille naiselle siellä töissä.

No jakamaan en ajatellut ryhtyä. Eikä tuosta miehestä kyllä kahdelle edes riittäisi..

Ja ongelma on enemmänkin nuo vapaa-ajalla olevat juhlat yms. Itse kun en meinaa selvitä niistä näiden ajatusteni kanssa..

Olen samaa mieltä siitä, että nimenomaan ystävänpäivänä (salaisesti rakastavaisten päivä) ei kannata mitään haleja kellekään lähetellä. Jos lähettää niin se ihminen on tullut aika hurjan läheiseksi. Mutta tuskin noilla kahdella muuta kummallisempaa, ihastusta varmaan.

Jos vain kykenet pitämään itsesi asiallisena, niin se menee parhaiten ohi. Koeta jutella ystävällisesti miehen kanssa. Jos hän suuttuu, niin silloin on aihetta huoleen.

Jos hän on nyt hoitovapaalla niin hän on ilmeisesti ollut töistä pois jo jonkun aikaa (mammiksen + nyt hoitovapaalla), eikä mies ole edes häntä pitkiin aikoihin nähnyt kun jossain pikkujouluissa. Kyllä minäkin pistäydyin työpaikan juhlissa hoitovapaalta, pääsi vähän tuulettumaan. :)

Ei kai tuossa muu auta kun kertoa miehelle miltä susta tuntuu ja pohtia yhdessä miks se nainen on sulle niin kova paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Tommoset haliviestit kyllä kuulostaa kahden läheisen ihmisen viesteiltä. :/

*muoks* Kuten myös se on epäilyttävää, että poistaa naisen lähettämän viestin/viestit.

No sitä mieltä olen itsekin.

Mun mielestä yleensäkin ystävänpäiväviestin lähettäminen työkaverille on vähän arveluttavaa... Ja varsinkin haliviesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Tommoset haliviestit kyllä kuulostaa kahden läheisen ihmisen viesteiltä. :/

*muoks* Kuten myös se on epäilyttävää, että poistaa naisen lähettämän viestin/viestit.

No sitä mieltä olen itsekin.

Mun mielestä yleensäkin ystävänpäiväviestin lähettäminen työkaverille on vähän arveluttavaa... Ja varsinkin haliviesti.

No mä kyllä lähetin kaikille työkavereilleni saman viestin, myös miehille.

Meillä mies oli erittäin mustasukkainen eräästä miespuolisesta ystävästäni. Mies laitteli mulle viestejä, kait siinä oli molemminpuolista ihastumistakin kieltämättä taustalla aika lailla. Mutta koskaan en miestäni ole pettänyt.

Sitten kävi niin että mies eroi silloisesta vaimostaan ja muutti aika kauaksi. Sittenhän se kysely vasta alkoikin! Mieheni ihmetteli että miksi tämä toinen mies niin äkkiä häipyi pois. Luulee varmaan vieläkin että meillä on enemmänkin salattavaa. Aina kun riidellään hän mainitsee tuon miehen nimen. Ja aikaa on kuiteenki kulunut jo kauan.

Mies ei muuten ole mustasukkainen mutta kuitenki vaistosi tämän jutun.

Yhteistyössä