Miten päästä yli ihastuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten päästä yli ihmisestä, jonka kanssa ei sitten tullutkaan suhdetta? Tuntuu ettei tämä mene millään ohi. Kyseessä ei ollut yksipuolinen juttu, mutta kuitenkaan siitä ei vaan tullut mitään (ei olla varattuja). Olen yrittänyt tapailla muita, mutta en voi mitään sille ettei kukaan muu tunnu "miltään", kun oikeasti haluaisin vain hänet. Ja olen yrittänyt riittävän monta kertaa, että enää en voi - täytyy ymmärtää että hän ei halua minua eikä ole tarpeeksi kiinnostunut. Mutta en halua yksipuolisesti haikailla hänen peräänsä. Miten päästä yli? Miten suunnata kiinnostus johonkin toiseen?

Mä en pystyisi. Mun mielestä on parempi olla ilman tapailuja.
Eikä puoliso etsimällä löydy. Tulee jos on tullakseen.

Ymmärrän tämän näkökulman. Minulle kelpaisi kyllä vaikka kevyempi tapailu ja seksi. Tuntuu niin pahalta, kun ei ole moneen vuoteen ollut edes seksiä kenenkään kanssa, ja sitten kun oikein kunnolla rakastui, ei siitäkään tullut mitään. En oikein pysty ajattelemaan niin, että ihan sama löydänkö koskaan ketään, koska jo läheisyyden ja seksin kaipuu on ihan olemassa oleva tosiasia. Luulen myös, että tuo ihastus ei lähde ollenkaan, jos annan tilaa siinä vellomiselle. Ehkä se, jos olisi edes jotain jonkun kanssa - vaikka seksiä - se voisi vähän auttaa.

Mutta minulle ei sovi joku yhden illan juttu tuntemattoman kanssa, koska en saa niistä mitään. Pitäisi olla sellainen, jonka kanssa kuitenkin olisi edes jotain kemiaa, vaikka sitten vaan fyysistä. Anonyymit seksi-ilmoitukset eivät ole minun juttu.

t. ap

• Tykkää
Reactions: Softy
Mä en pystyisi. Mun mielestä on parempi olla ilman tapailuja.
Eikä puoliso etsimällä löydy. Tulee jos on tullakseen.
Niinhän sitä sanotaan, että rakkaus tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa.
Myöskin sanotaan, että jos saat väärennetyn setelin niin se ei tarkoita, että kaikki setelit olis väärennettyjä
Toivottavasti ymmärrät mitä yritän sanoa
Ja myöskin sanotaan, että ihmisen täytyy asettaa itsensä alttiiksi uusille pettymyksille,
Tarkoitan sitä, että jos tipahdat hevosen selästä, sun täytyy nousta sinne uudestaan, eikä jäädä maahan makaamaan.

• Tykkää
Ymmärrän tämän näkökulman. Minulle kelpaisi kyllä vaikka kevyempi tapailu ja seksi. Tuntuu niin pahalta, kun ei ole moneen vuoteen ollut edes seksiä kenenkään kanssa, ja sitten kun oikein kunnolla rakastui, ei siitäkään tullut mitään. En oikein pysty ajattelemaan niin, että ihan sama löydänkö koskaan ketään, koska jo läheisyyden ja seksin kaipuu on ihan olemassa oleva tosiasia. Luulen myös, että tuo ihastus ei lähde ollenkaan, jos annan tilaa siinä vellomiselle. Ehkä se, jos olisi edes jotain jonkun kanssa - vaikka seksiä - se voisi vähän auttaa.

Mutta minulle ei sovi joku yhden illan juttu tuntemattoman kanssa, koska en saa niistä mitään. Pitäisi olla sellainen, jonka kanssa kuitenkin olisi edes jotain kemiaa, vaikka sitten vaan fyysistä. Anonyymit seksi-ilmoitukset eivät ole minun juttu.

t. ap
Totta, ei kiva. Ilman läheisyyttä ja seksiä ei ole kiva olla.

Niinhän sitä sanotaan, että rakkaus tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa.
Myöskin sanotaan, että jos saat väärennetyn setelin niin se ei tarkoita, että kaikki setelit olis väärennettyjä
Toivottavasti ymmärrät mitä yritän sanoa
Ja myöskin sanotaan, että ihmisen täytyy asettaa itsensä alttiiksi uusille pettymyksille,
Tarkoitan sitä, että jos tipahdat hevosen selästä, sun täytyy nousta sinne uudestaan, eikä jäädä maahan makaamaan.
Kyllä mutta mulle sopii se että pidän tauon. Jos ihminen on rikki niin silloin ei kannata tapailla ketään. Yleensä käy niin että toinen kärsii siitä ja saa paskaa niskaan.

Kyllä mutta mulle sopii se että pidän tauon. Jos ihminen on rikki niin silloin ei kannata tapailla ketään. Yleensä käy niin että toinen kärsii siitä ja saa paskaa niskaan.
Olen samaa mieltä, ei pidä tuoda huonoja kokemuksia ja vanhoja pettymyksiä uuteen suhteeseen.
Uusi suhde tulee aloittaa puhtaalta sivulta.

Ja tiesitkö, että, jos suukottelu ei miellytä niin suhteella ei ole tulevaisuutta.

• Tykkää

Yhteistyössä