Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei oikeastaan yhtään. Anoppi on lapset ottanut synnytysten ajaksi. Ja kerran kun käytiin miehen kans ulkona. Asuvat kuitenkin kaikki aika lähellä, myös mun veli ja sisko, mutta :/
Mut ei noi asiat kyllä vaikuta meillä lapsilukuun mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ei oikeastaan yhtään. Anoppi on lapset ottanut synnytysten ajaksi. Ja kerran kun käytiin miehen kans ulkona. Asuvat kuitenkin kaikki aika lähellä, myös mun veli ja sisko, mutta :/
Mut ei noi asiat kyllä vaikuta meillä lapsilukuun mitenkään.
Mutta apu on kuitenkin periaatteessa lähellä? Jos hätä tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä tarkoitat avulla lastenhoidossa? Esikoiseni on syntynyt 1986 ja siihen maailmanaikaan äitiysloma oli oikeus eikä velvollisuus, joten oli yh:na vähän pakko käydä töissäkin. Sain aina likan vanhemmilleni hoitoon, jos menin illaksi tai yöksi Hyksiin töihin.
Kuopuksen ollessa pieni tein duunikeikkoja paljon vähemmän ja silloin exä ystävällisesti hoiti poikaansa sen aikaa, kun mä olin töissä.
Olen kuitenkin esim saanut kuopuksen ädilleni hoitoon viideksi äiväksi, kun lähdin esikoisen kanssa pidennetylle viikonloppureissulle Wieniin. Ainoa ulkomaanmatka, mitä olen tyttäreni kanssa tehnyt. Olen myös saanut esikoisen äidilleni hoitoon, kun systerin kanssa lähdettiin vauvojen kanssa viikonlopuksi mökille viemään mun tädilleni meidän vanhaa keittiän pöytää.
Lisäys: Likka oli mummolassa, kun mä olin telakalla kuopuksen kanssa.
Ja toinen lisäys: Kuopus ja systerin kuopus oli aikoinaan samassa päiväkodissa, joten puolin ja toisin jeesattiin viemisissä ja hakemisissa.
OukeiAlkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Sitä vaan, että kun joillakin on mummoa, pappaa, kummia, siskoa, veljeä ,kaimaa, naapuria yms. mihin voi lapsi mennä hoitoon, vaikka siksi aikaa, että pääset itse hammaslääkäriin. Ukko on töissä päivisin, ja hammaslääkäriin ei pääse illalla. Onhan se MLL, mutta tarkoitan nyt vaan sellaista tukiverkostoa.