uskaltaisiko yrittää kolmosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meillä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Muista että voi tulla nelonen kaupantekijäisinä... :whistle:

Niinpä,ainakin jos liian kauan odottelee kahden ensimmäisen jälkeen,niin tokihan se silloin leikkikaveri,siis suunnilleen samanikäinen sisarus olisi kiva... =)

Leikkikaveri? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Voi hitto mitkä kuvitelmat! Meillä ei ainakaan leiki YHTÄÄN keskenään! Ainoastaan tappelee!!! Mutta kaipa ne joskus sitten, toivottavasti....

Niinpä,ainakin jos liian kauan odottelee kahden ensimmäisen jälkeen,niin tokihan se silloin leikkikaveri,siis suunnilleen samanikäinen sisarus olisi kiva... =)

Leikkikaveri? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Voi hitto mitkä kuvitelmat! Meillä ei ainakaan leiki YHTÄÄN keskenään! Ainoastaan tappelee!!! Mutta kaipa ne joskus sitten, toivottavasti....

Elänyt, meillä kyllä 3,5 v ja 1v leikkii hyvin, tai ennemminkin 1v viihtyy pitkät pätkät mukana kun vaan sisko on lähellä. Saa tehtyäkin välillä jotain.

hmm,,,, olet aika eriskummallinen persoona, miksi aina vastaat mahd negatiivisesti, ja tunnut pitävän itseäsi jotenkin parempana, anteeksi jos loukkaan, mutta olen noita muitakin juttujasi lukenu..

No,anteeks,kun kuvittelen,että leikkisivät kuten nuo aiemmat kaksi lasta keskenään =D Tokihan välillä tapellaan,mutta kyllä nuo suurimman osan ajasta keskenään toimeen tulevat paremmin kuin hyvin =D Vai liekö sekin kuvitelmaa... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Tätä mietin minäkin. Suvussamme äitini puolella on kaksosia. Äitini on kaksonen. Ja äidinäiti.

Ihan vaan tiedoksi: viisinkertainen riski monikoihin.... =)

Tiedän. Riskiä lisää entisestään vielä tämä 37-vuoden ikäni...

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
hmm,,,, olet aika eriskummallinen persoona, miksi aina vastaat mahd negatiivisesti, ja tunnut pitävän itseäsi jotenkin parempana, anteeksi jos loukkaan, mutta olen noita muitakin juttujasi lukenu..

En ole suinkaan parempi, pois se minusta! :o Se että olen aika "negatiivinen" johtuu siitä että olen aika realisti. Toisaalta: pessimisti ei pety! En elä minkään vaaaleanpunaisen pilvenhattaran päällä niin kuin jotkut täällä.

No,anteeks,kun kuvittelen,että leikkisivät kuten nuo aiemmat kaksi lasta keskenään =D Tokihan välillä tapellaan,mutta kyllä nuo suurimman osan ajasta keskenään toimeen tulevat paremmin kuin hyvin =D Vai liekö sekin kuvitelmaa... ;)

No meidän 2x2v. ei leiki kyllä ollenkaan keskenään. Vanhimman kanssa jompikumpi ehkä mutta yhdessä ei varmasti!

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:

En ole suinkaan parempi, pois se minusta! :o Se että olen aika "negatiivinen" johtuu siitä että olen aika realisti. Toisaalta: pessimisti ei pety! En elä minkään vaaaleanpunaisen pilvenhattaran päällä niin kuin jotkut täällä.

Eipä sitä mitään hattaroita tarvita, kato elämä ei aina mene sen pahimman mahdollisen kaavan mukaan!!!

No meidän 2x2v. ei leiki kyllä ollenkaan keskenään. Vanhimman kanssa jompikumpi ehkä mutta yhdessä ei varmasti!

No jaksuja teille.Meilläkin suvussa kaksosia,siskollani nyt lähimmistä sukulaisista kaksospojat,ja kyllä hekin ovat heti pienestä asti viihtyneet mainiosti toistensa seurassa =) Liekö meidän sukua sitten siunattu jollain leikki-geenillä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä sitä mitään hattaroita tarvita, kato elämä ei aina mene sen pahimman mahdollisen kaavan mukaan!!!

Mutta kun sen pahimman tiedostaa ja jopa varautuu siihen niin ei maailma kaadu ihan niin helposti.

no miksi pelätä pahinta, kun voi elää tässäpäivässä? aika surullinen kuva maailmasta sinulla--- :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta kun sen pahimman tiedostaa ja jopa varautuu siihen niin ei maailma kaadu ihan niin helposti.

Anteeksi nyt,kun olen huvittunut,mutta sinusta tulee ihan nyt mieleen se yksi tarina,jossa äiti itki keittiössä ilman syytä ja mies kysyi,että mikä itkettää.Vaimo sanoi,että no tuon meidän pojan surkea kohtalo.Mies säikähti,että mikäs hälle nyt on sitten käynyt?No,vaimo alkoi selittään,että ajatteles nyt,jos hän menis kellariin ja kellarin katossa ois kirves ja kirves putois hänen päähän... Vaimitensenytmeni

Yhteistyössä