Miten paljon lihoo jos syö viikon ajan joka päivä 200g suklaata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on 7 Fazerin levyä ja olen ahminut joka päivä yhden. En harrasta liikuntaa. Paljon lihon tän viikon aikana? Sitten kun ne loppuu ei oo enää suklaata eikä tule vaan syön pelkkää kotiruokaa.

Paljonko lihottaa 7 kpl Fazerin sinistä levyä?

Riippuu syötkö muita kaloreita suklaan lisäksi ja paljonko...luultavasti jonkun verran tulet lihomaan, mutta sehän ei samantien näy sinussa...

Hetkinen, siis miten sää jaksat syödä levyn suklaata per päivä??

nimim. Pitkä sytytyslanka
Kun olin saanut vauvan, niin pitkään söin päivittäin (vähintään) yhden fasun sinisen suklaalevyn - kerralla! ;p Että ihan helposti se voi mennä! Tosin taas ennen raskautta mulla satto olla avattuna yksi levy jopa kuukausia, kun söin kerralla maks pari palaa, että hormonit ne sillon sen aiheutti :D

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Kun olin saanut vauvan, niin pitkään söin päivittäin (vähintään) yhden fasun sinisen suklaalevyn - kerralla! ;p Että ihan helposti se voi mennä! Tosin taas ennen raskautta mulla satto olla avattuna yksi levy jopa kuukausia, kun söin kerralla maks pari palaa, että hormonit ne sillon sen aiheutti
Imetys teki mulla sen, että pystyin syömään tosi paljon:eek:
Oikein pelotti välillä miten paljon sitä tavaraa suusta alas meni sillon kun lapsia imetin:eek::D

Onneks esikoisen odotus aikana sain neuvolahoitajaks entisen kätilön, joka ohjeisti tarkkaan miten paljon ja mitä sopii syödä! Olin sen verran nuori sillon, että ihan varmasti olisin mennyt muuten kaikenmaailman vanhankansan ''syö kahden edestä, että jaksat''-ohjeiden mukaan ja vanhalla kansalla meinaan omia isoäitejä, jotka vielä sillon eli:D

Laskentaan:

200g Fazerin sinistä 1070 kcal. Jos tämän määrän kertoo seitsemällä, se tekee 7 490 kcal. Yksi kilo rasvakudosta sisältää energiaa ihmisestä riippuen noin 7000-7700 kcal. Vaihtelevuus johtuu siitä, että kyseessä on elävä kudos. Kehossa oleva rasva ei siis ole puhdasta rasvaa.

Jos siis syöt tuon suklaan ylimääräisinä kaloreina, se tarkoittaa, että saat kroppaasi yhden kilon rasvapainoa.

• Tykkää
Reactions: r0s
Nääh ei se haittaa! Saattaa näkyä kasvoissa finneinä tai sameutena...
Mutta ei se tapa saattaa tulla kilo lisää tai sitten ei. En suosittele syömään niitä kaikkia viikossa, mutta oma on päätös.
Toivottavasti muistit nauttia ;D
Kiitos kyllä minä nautin. Kesällä tein saman mutta niitä levyjä oli 15.
Nyt olen tässä pari kuukautta yrittänyt laihduttaa
.. niitä suklaakiloja. Tuli niitä jotain 5-6.