K
kinuski
Vieras
Mä en käsitä miten tuohon pieneen ihmiseen menee niin paljon ruokaa. On nyt 4,5v ja aina ollut kova syömään, mutta nyt tuntuu ettei muuta teekkään kuin syö. Tässä yks esimerkki päivän syömisistä:
Aamupala (n. klo 9): iso lautasellinen puuroa, 2 kurkkuvoileipää, jukurttia, vähän maitoa tai vettä.
tunti aamupalasta on taas nälkä ja annan hedelmää.
Lounas (n. klo 11-12): 2-3 annosta ruokaa, salaattia, pari leipää ja maitoa.
Välipala (n. klo 14): puuroa tai muroja iso lautasellinen, leipää, jukurttia, maitoa, hedelmää tai porkkanaa.
Päivällinen (n. klo 16) : 1-2 annosta ruokaa ja salaattia, leipää.
Toinen päivälinen (n. klo 18): Taas ruokaa.
Iltapala (n. klo 19): Puuroa tai muroja, leipää, hedelmäa ja jukurttia.
Tää oli nyt esimerkki kun ollaan lomalla, päiväkodissa ollessa valittaa aina nälkää kun haen, vaikka sielläkin syö hyvin. Ja nuo annokset on aina sellaisia aikuisen annoksia, mä en käsitä miten siihen mahtuu....
Ja silti tuo on tuollanen pulkannaru (110cm ja 17kg). Välillä olen miettinyt etten anna noita välipaloja, mutta koska on tosissaan niin laiha niin en raaski olla antamatta. On toki kausia ettei syö noin paljon, mutta pääasiassa syö ja paljon. Esikoinen 9v taas syö vaan yhden lämpöisen ruuan, aamu- ja iltapalan, ei muuta suostu kuin tappelun kanssa syömään.
Aamupala (n. klo 9): iso lautasellinen puuroa, 2 kurkkuvoileipää, jukurttia, vähän maitoa tai vettä.
tunti aamupalasta on taas nälkä ja annan hedelmää.
Lounas (n. klo 11-12): 2-3 annosta ruokaa, salaattia, pari leipää ja maitoa.
Välipala (n. klo 14): puuroa tai muroja iso lautasellinen, leipää, jukurttia, maitoa, hedelmää tai porkkanaa.
Päivällinen (n. klo 16) : 1-2 annosta ruokaa ja salaattia, leipää.
Toinen päivälinen (n. klo 18): Taas ruokaa.
Iltapala (n. klo 19): Puuroa tai muroja, leipää, hedelmäa ja jukurttia.
Tää oli nyt esimerkki kun ollaan lomalla, päiväkodissa ollessa valittaa aina nälkää kun haen, vaikka sielläkin syö hyvin. Ja nuo annokset on aina sellaisia aikuisen annoksia, mä en käsitä miten siihen mahtuu....
Ja silti tuo on tuollanen pulkannaru (110cm ja 17kg). Välillä olen miettinyt etten anna noita välipaloja, mutta koska on tosissaan niin laiha niin en raaski olla antamatta. On toki kausia ettei syö noin paljon, mutta pääasiassa syö ja paljon. Esikoinen 9v taas syö vaan yhden lämpöisen ruuan, aamu- ja iltapalan, ei muuta suostu kuin tappelun kanssa syömään.