Miten paljon vartalosi muuttui raskauden jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääääääääääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääääääääääää

Vieras
Mua siis suoraan sanottuna V*TUTTAA, ennen synnytystä farkkujen tuumakoko 26, nyt ei mee mitkään :( jaloista menis mut lantio on levinny niin hitosti! Palautuukohan se enää ollenkaan :(

Mulle tuli kanssa semmoinen yläröllykkä vatsan yläosaan. Ja on siinä edelleen vaikka synnytyksestä on useampi vuosi, mutta kait sen siitä olisi saanut sulatelluksi, jos olisi jaksanut panostaa. Jalka levisi yhdellä numerolla ja onhan nuo tissitkin enemmän maata kohti. Toisaalta ikä itsessäänkin tekee näitä muutoksia.

Ekassa ei muuttunut oikein mitenkään, valoa vasten saattoi havaita raskausarpia tisseissä.
Pienimmätkin housut meni viimeistään parin kuukauden päästä jalkaan.

Tästä raskaudesta koko on myös palautunut, nyt (2kk) menee tiukimmatkin housut taas jalkaan. Vielä en muutoksista tiedä kun imetän niin tissit toki kiinteät. :D
Sektioarpi tekee sellaisen pienen"sauman" mahaan, mutta voi olla että sekin katoaa ajan myötä varisnkin kun alan jälkitarkastuksen jälkeen liikkumaan kunnolla.

Ekasta paremmin kun toisesta. Paino putosi molempien synnytysten jälkeen muutamassa viikossa alle lähtöpainon, mutta lantio oli kyllä pitkään leveämpi.. vanhat housut mahtu kyllä joskus puolen vuoden kuluttua. Arpia jäi, mutta muutoin muutokset on enemmänkin lasten saannin jälkeen vähentyneen liikunnan aiheuttamia kuin niinkään raskaudesta johtuvia.

Jalan koko kasvoi 38->39 :O

Heipat sai sanoa useammalle popolle:|

Mulla kans nyt parempi kroppa kuin ennen lasta. silloin olin laihaläski enkä urheillut ja söin mitä sattuu. nyt hyvä kroppa. ainoa miinus raskausarvet mut nekin ihan hyvin palautuneet.

Yhteistyössä