Miten palstalaiset sijoittuvat älykkyysasteikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
v.php

Missä kohdin olet?

Tuon taulukon mukaan (lähde?) olen selkeästi mukana korkeimmassa prosentissa, viimeaikaisen testin mukaan jopa siellä korkeimmassa neljäsosaprosentissa. Vaan eipä tuo elämässä juur näy, saati tunnu.

Jaa-a, enpä ole koskaan välittänyt tietää edes. Nuo testit mittaavat vain tietynlaista älykkyyttä. Minua on koulussa sanottu aina älykkääksi ajattelijaksi, vaikka olinkin ujo ja avauduin harvoin ääneen. En ole ollut hyvä mm. matemaattisissa ja teknisissä asioissa, mutta luovaa visuaalista, musikaalista ja kirjallista lahjakkuutta minulla on aina kehuttu olevan.

Minäkin tein joskus ja 116 oli silloin. :D

Taisi olla Tieteen kuvalehden testi. Muttamutta..tuohan ei oikeastaan todista mitään; älykkyys riippuu myös koulutuksesta, harrastuksista, kasvatuksesta jne. Luinpahan, että älykkyyttä on monta eri laatua: matemaattista, tunnetason, kielellisesti, musikaalisesti jne.

En oo koskaan tehnyt "virallista" testiä, jossain pilipalitesteissä tulos oli ihan hyvä, mutta ei helkkari...en mä uskalla mennä tekeen sitä Mensan testiä, entä jos saankin selville että oon aivan ameeba :D.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
En oo koskaan tehnyt "virallista" testiä, jossain pilipalitesteissä tulos oli ihan hyvä, mutta ei helkkari...en mä uskalla mennä tekeen sitä Mensan testiä, entä jos saankin selville että oon aivan ameeba :D.

Miä tilasin mensan testin kotia, vieläkun muistas joskus tehä :whistle:

Kaiken maailman nettitesteissä olen aina saanut huomattavan hyviä tuloksia. Mutta kaikkihan niistä saa. Mitään virallisempaa testiä en edes haluaisi tehdä, kun kuitenkin vain masentuisin. Mieluummin elän nettitestien luomassa harhassa.