miten pärjään sektion jälkeen yksin kotona ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ehkä, mutta kun suomessa on mahdollista pitää isyyslomaa niin on kyllä vaikea kuvitella, että joku sen tilaisuuden jättää käyttämättä. Toki on jokaisen oma asia miten vastuu kotona jaetaan. Valitettavasti tänä päivänä usein käy niin , että nainen on täysin vastuussa kodin pyörittämisestä ja lapsista ja sitten vielä työelämään palatessaan mahd. kaikesta muustakin. Minä en itse omassa parisuhteessa sitä lähtisi sulattamaan, mutta toki jokaisen oma asia.

Ei meilläkään mies pystynyt pitämään täysipainosta isyyslomaa, kun poika sattui syntymään vuoden kiireisimpään aikaan. Mies on yrittäjä, joten pomon kanssa on turha neuvotella. ;-)Olkaa siis onnellisia, jos miehenne on kotona ja saatte nauttia yhdessä vauva-arjesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
niin siis mies tulee toki mukaan sektioon, mutta joutuu seuraavana päivänä jo lähtemään reissuun viikoksi.

Kiva, että pääsee synnytykseen mukaan. Olet niin pitkään sairaalassa, kun tarvii. Kotiin vasta sitten, kun pärjäät vauvan kanssa kahden.

mä en voi ymmärtää noita kommentteja et jätä se mies ellei oo kotona silloin :o Aina se ei oo mahdollista!

Sulle ap oon samaa mieltä kuin joku toinen kirjoittaja et oo siellä sairaalassa niin kauan kun voit ja sit varaat just sängyn viereen kaikki mahdollinen ja ota rauhallisesti. Kyllä sä pärjäät!
Ja mieti kohta saat maailman ihanimman nyytin siihen sun vierees tuhisee :hug:

Mä kotiuduin kolmantena päivänä hätäsektiosta ja kotona oli odottamassa 1v7kk esikoinen ja hyvin pärjäsin minäkin, eikä tullut mitään ongelmia vaikka isompaakin jouduin nostelemaan. Eikä ne siellä synnärilläkään pitänyt sitä minään ongelmana vaikka esikoista jouduinkin nostelemaan, käskivät vaan nostamaan rauhallisesti ettei tule nopeita ja repiviä liikkeitä. Hyvin sä varmasti pärjäät.

Yhteistyössä