Meillä menee huonosti miehen kanssa, häntä ei kiinnosta juuri mikään perheen yhteinen asia. Jatkuvaa riitelyä samoista asioista , hän lupaa kyllä yrittävänsä enemmän, mutta siihen se jää. Minä en tunne itseäni rakastetuksi, olen vain äiti, joka hoitaa kotia ja lapset, mies tosin kyllä laittaa lapsia nukkumaan ja syöttää , mutta hän ei huomioi minua millään tavalla, paitsi jos haluaa sek.siä. Olen pyytänyt , että joskus pyytäisi kainaloon ja pitäisi vaan hyvänä, mutta ei . Jos ehdotan, että menisimme koko perheen kanssa ulos, niin ilme on sen näköinen ettei voisi vähempää kiinnostaa. Tuntuu, että koko perhe-elämä on yhtä "pakkopullaa" hänelle.
Jos olen ottanut puheeksi eron, niin hän kertoo kuinka rakastaa jne. Minusta tuntuu etten enään jaksa tätä, en koe olevani onnellinen tässä parisuhteessa, minä kyllä rakastan miestäni, mutta kun hän ei näytä sitä , en kaipaa jakuvaa rakkauden ylistämistä vaan sitä, että tuntee olevansa toiselle tärkeä.
Mutta miten minä pärjään yksin 3 pienen lapsen kanssa, miten saan asunnon meille jne. Haluaisin kokoa jälleen olevani onnellinen vaikka sitten ihan yksin lasten kanssa.
Jos olen ottanut puheeksi eron, niin hän kertoo kuinka rakastaa jne. Minusta tuntuu etten enään jaksa tätä, en koe olevani onnellinen tässä parisuhteessa, minä kyllä rakastan miestäni, mutta kun hän ei näytä sitä , en kaipaa jakuvaa rakkauden ylistämistä vaan sitä, että tuntee olevansa toiselle tärkeä.
Mutta miten minä pärjään yksin 3 pienen lapsen kanssa, miten saan asunnon meille jne. Haluaisin kokoa jälleen olevani onnellinen vaikka sitten ihan yksin lasten kanssa.