Noita pieniä mitä kaupoista saa. Kätevä välillä käyttää astiapesukoneessa niin puhdistuvat.ah aattelin et se on joku uus juttu sellasia figuuri juttui
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noita pieniä mitä kaupoista saa. Kätevä välillä käyttää astiapesukoneessa niin puhdistuvat.ah aattelin et se on joku uus juttu sellasia figuuri juttui
*HAJOS/PUTOS TOTALLY* kahvit pärsk, pissit housussa!![]()
-Sori Lipsetti pieni ivani, vaikka pyykkiä sulle tulee. :heart:
Ei haittaa, kaupasta saa tenaa. Yks pulma mulla tosin on, toi housuun pissiminen on vaan kielikuva, en käytä aluhousuja ja nytkin on vaan vesirajahame päällä joten....:xmas:
Tenojen kanssa on verkkomalliset alkkarit (kuten synnärillä) tosi kätsyt. Varmasti sun mies hullaantuisi kun minihameen alta pilkahtelisi vähän verkkoa.![]()
Uuuuh kinky, täytyypä kokeilla.=)
Sä oot kyl niin tuhma!:O
Niillä mä mun miehenikin hurmasin. :snotty: Eiks verkkosukkahousut ja verkkoalkkarit nyt oo melkein sama asia?
On on ja verkkosukista tekee äkkiä alkkarit, sellaiset kainaloon asti vedettävät, kun leikkaa sinne kärkeen pikkuvarpaan ja pottuvarpaan kohdalle reiät ja työntää jalat niistä ulos.![]()
No sithän se menee jo Uuno Turhapuro -linjalle. :O
No ei nyt ihan, siihen täytyis repiä isompia reikiä ja pyyhkiä sillä muutaman kerran lattiat joita ei oo vähään aikaan pesty. Sitten ois jetsulleen turhapuromaiset.=)
Tietty vois vielä jättää hampaat pesemättä jotta olis uskottavampi lukki.
Tukiaislukki olis sit sellanen et olis muuten puhtaat mut pikkunen ruskee raita olis sipastu silleen hienostuneesti toisen posken kohalle.:xmas:
Pst. Tuleeko sun nikki muuten Turhapuro-leffoista?![]()
Mulla on eri henkarit puhtailla ja likaisille vaatteille, tietenkin. Mä oikeesti luulin et kaikilla ois.
Kaikkee sitä täällä kuulee..
Ei ku siit seiskapäivän sarjiksesta, mutta Tepa mulle yks kerta paljasti että se onkin Lippertti.
![]()
En viitti vaihtaa nikkiä enää.
[video=youtube;x2J5RWf_LJk]https://www.youtube.com/watch?v=x2J5RWf_LJk[/video]
Oli diggasin siitä asenteesta ja eteenpäin pyrkimisestä "hyvin" keinoin ei sellasta keinottelua. rehellisyydellä pitkälle tarinaa. Plus siitä mielikuvituksen ylittämisestä ja toteuttamista plus tulista puolustamista epärehellisyyttä vastaan
Mä taas tykkäsin enempi siitä Catch Me If You Can-leffasta, jossa Leksa eteni elämässään epärehellisyyden avuin ;D. Tuo Aviator oli niin tylsä etten edes jaksanut katsoa loppuun.
[video=youtube;x2J5RWf_LJk]https://www.youtube.com/watch?v=x2J5RWf_LJk[/video]