Miten pesette legot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Astianpesukoneessa pesin monesti ja niitä ku ei tartte kauheesti hangata, niin voishan ne laittaa vaikka ihan lavuaariin ja tehdä niille astianpesuaineella pesuveden sit vaan hyvin viruttaa ne.

Pyykkikoneessa mieki. Mutta laitan enempi pehmikettä joukkoon, kun muuten pitävät niin tolkutonta meteliä. Pari kertaa olen pessyt myös astianpesukoneessa, hiljaisempi tapa, mutta kun meillä on niin hirveesti noita dubloja niin pyykkikone on kätevämpi.

Täytyy kans pesta, ja muutenkin noita kaikkia pehmoleluja jne. Tuntuu että niitä leluja muutenkin on ihan tajuttomasti. Oliskohan jotain paikkaa, johon noita ylimääräisiä leluja vois viedä? Sais hieman siistimmäks noita lastenhuoneita...

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:
Täytyy kans pesta, ja muutenkin noita kaikkia pehmoleluja jne. Tuntuu että niitä leluja muutenkin on ihan tajuttomasti. Oliskohan jotain paikkaa, johon noita ylimääräisiä leluja vois viedä? Sais hieman siistimmäks noita lastenhuoneita...

Perhetukikeskukset ottaa mielellän vastaan

Voithan kysyä ottaisko sairaala/terveyskeskus, seurakunta, päiväkodit, järjestöt (esim. pela, mll, nuoret kotkat kenellä on kerhotoimintaa) vastaan lelulahjoitusta. Meillä täällä on myös kirpputoreja joille lahjoituksia voi tehdä, esim. pelastusarmeija ja spr.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Pitääks niitä pestä?! :o

Mä oon pesaissu ainoastaan, jos niiden päälle on esim. tullu pissa tai oksennus.

Kai niihin kaikkea konnaa kertyy... Ainakin kun tuo pienimmäinen välillä vielä syökin niitä.
Äää, mä lähden nyt heti peseen niitä, taidan kokeilla pesukoneessa kun tiskikone on just käytössä :D

Yhteistyössä