Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja selkävaivanen:Niin se vielä et meillä on tosiaan tyttö ja jos sen istuttas lavuaarin reunalle niin sieltä etupuolelta ei sais millään puhtaaks jos kakka on ehtiny leviämään, pakko melkein suihkuttaa myös edestäpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja selkävaivanen:Uutta tekniikkaa juuri kokeiltu! Mies apurina vessanpöntöllä pesu onnistui hienosti! En vielä uskaltanut yksin kokeilla kun pelkään et tyttö tipahtaa pönttöön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saku82n:Mä pesin vessanpytyllä käsisuihkulla, lapsi istui pytyllä ja nojasi eteenpäin pitäen mun jaloista kiinni...ei selkä kipuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja selkävaivanen:Niin se vielä et meillä on tosiaan tyttö ja jos sen istuttas lavuaarin reunalle niin sieltä etupuolelta ei sais millään puhtaaks jos kakka on ehtiny leviämään, pakko melkein suihkuttaa myös edestäpäin.
leviää se pojallakin ja puhtaaksi lähtee kun ujuttaa käden takakautta sinne eteen. Lopuksi kurkkaan että on puhdas. Kyl mää tyttöjäkin silleen oon pessy.