Miten pian seksiä synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himottaa

Vieras
koskahan uskaltais kokeilla...
Synnytyksestä reilu viikko ja jälkivuoto minimaallista. Himot olis kovat, mut ei vielä taida uskaltaa kun pantiin pari tikkiäkin tonne alas.
kuinka nopeesti te ootte alkanu petipuuhiin vauvan syntymän jälkeen?

Ihan miltä tuntuu. Jos sattuu niin jättäkää siihen ja koittakaa parin päivän päästä uudelleen.. Tietenki jos vuotoa vielä on, niin voi olla tulehduriski ja muistakaa ehkäsy myös! :D Jos siis ei uutta jo haaveissa.

Sitten kun siltä tuntuu sekä ylä- että alapäässä. Ennen jälkitarkastusta kannattaa kokeilla, että voi lääkärille raportoida mahdollisista ongelmista tai poikkeavuuksista. Noin pienen repeämän kanssa voit antaa mennä koska vaan. Muistakaa kondomi sekä vuodon että ehkäisyn vuoksi ja tarpeen vaatiessa liukaste. Aikaa ja hellyyttä ja hyvää mieltä.

Meil tais mennä 3.5viikkoa varsinaista yhdyntään ja oli se vähä kipeää - mutta muunlaista seksiä oli kyl melkein heti ku kotiudittiin. Toiselta kun ei revennyt, jo 2 viikon päästä onnistui ongelmitta.

Reilu 2kk synnytyksestä itse asiassa melkein 3 meni.

Mä en ite halua niin kauan kun on vuotoa.

Ja vieläkin "kirraa" tuolta alapäästä jotenki vaik nopeesti palauduinki.

Toi on niin yksilöllistä.

Ite ei oikeen huvita niin kauan kun imettää..jostain syystä.

Mulla oli pelkästään jälkivuotoa 6 viikkoa, ja heti perään kuukautiset 10 pvää.. Niiden jälkeen. Mulle tuli tosin jotain 15 tikkiäkin että senkokoisen haavankaan en halunnut repeytyvän..

Vasta jälkitarkastuksen jälkeen eli olisko ollut 7 viikkoo synnytyksestä. Mulla oli hieman ongelmia tikkien kanssa, ne ei jostain syystä sulaneet kokonaan pois itsestään vaan piti pari lankaa poistaa jälkitarkastuksessa...

Yhteistyössä