Miten pitkään etsitte taloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taloton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taloton

Vieras
Te jotka OK-talon omistatte, tai olette sellaista ostamassa:

Miten pitkään meni, ennen kuin löysitte sopivan talon? Siis siitä, kun aloititte sitä etsimään, haaveilua ei lasketa...

Me tehtiin päätös ostaa talo kuukausi sitten, käytiin neuvottelemassa lainat valmiiksi, laitettiin ilmoitus lehteen ym. Esittelyissä kierrellään koko ajan, vielä ei kuitenkaan ole löytynyt sopivaa... haave olisi, että ennen kesää pääsisi muuttamaan, mutta pahalta alkaa näyttää...

Yksi tarjous ollaan jätetty, mutta se ei mennyt läpi. Eikä ollut varaa korottaa.

Ei etsitty taloa silloin kun tämä nykyinen osui eteen. Nyt ollaan etsitty jo vuosia uutta mutta tuloksetta. Jos paikka on hyvä, niin talo on huono ja jos talo on hyvä, niin paikka väärä.
Ollaan varmaan kymmeniä käyty katsomassa. Nyt olen oikeastaan luovuttanut ja ajatellut että okei, ollaan sitten tässä.

Mä muistaakseni kävin katsomassa edellisen vuoden aikana 3-4 taloa. Mutta silloin kun tämä tuli myyntiin, niin muita ei katsottu. Kauppohin meni 4kk ensi näkemisestä muistaakseni. Ukolle tämä oli eka ja ainoa, mihin hän tuli sisään. Olin kyllä käynyt 2 vuotta ennen katsomasta toista taloa tällä samalla kadulla, tietty kiinnostus alueeseen olisi ollut.

Onko ketjun aloittaja löytänyt kodin? toivottavasti,aikaa jo kulunut! kertokaa muutkin kokemuksia,tääl on yks supetepätoivoinen asunnonetsijä. kaikki keinot on jo käytössä.

Yhteistyössä