MIten pitkään pitää sietää lasten isän nykyisen käytöstä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Tänään tai tän viikon aikana on palanut hihat kiinni jo pariin kertaan ja kovin siihen "tyttöön" ( ikä 22)..

Pidin aluksi kyseisestä henkilöstä, mutta sitten paljastui että on sairaan mustasukkainen ja vääntää mun puheita lasten isälle ja he ovat riidelleet minusta ja minä riitelin lasten isän kanssa aivan turhasta. Saatiin ne sitten lasten isän kanssa sovittua ja päätin etten ole yhteydessä kyseiseen neitoon, helpottaa asioita.
En vastannut edes hyvää päivää viesteihin.. Kaikki meni ok, sieltä nyt välillä tippu viestejä. Sitten napsahti viesti jossa paasattiin meidän yhteishuoltajuudesta, ja sitten kuinka olen pilannu heidän suhteen ja kaikkea muuta etten saisi olla exän kanssa missään tekemisissä. Luettelin sitten ihan nätisti että hoidan asiat exän kanssa ja koittaa vaan sopeutu ja jos on jotain valitettavaa voi sanoa päin naamaa niin että lasten isäkin on paikalla. Sitten se tuli "saatanan pirihuora"... Eli pitääkö minun nyt vain hymyillä ja sietää tuota. Vai saanko valaista hiukan kovemmilla sanoilla neidille maailman menoa?
Mistä noita sikiää? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Näytä viesti exälle ja sano että pistää likan kuriin tai likalle tulee syyte kunnianloukkauksesta. Säästä se viesti todistusaineistoksi!

Viestit on hyvässä tallessa, ja olen miettiny että menisin maanantaina poliisin pakeille asiasta, omatkin vastaukset on tallessa. Se on yrittäny sanoa sille, ettei ole minuun yhteydessä. Mutta eipä välitä. Mä puhun taas exän kanssa huomenna kun se menee lasten kanssa mummille. Ei me voida edes puhuu puhelimessa sillai et neiti on vieressä. Se saa jo hepulin jos saa tietää et olen laittanu jonku ketju meilin exälle...

:headwall:

kypsymätön ihminen.. siis se tyttö. Eikä muuten ole aina iästä kiinni, kaveri on jo vuosia kestänyt ties minkämoisia sekopäisyyksiä exän nykyiseltä, yli kolmekymppiseltä. yhteen aikaan ei saanut olla edes lapsen isän numeroa tai osoitetta. lapsen asiat olisi pitänyt hoitaa tuon naisen kautta ja nykyäänkään eivät tapaamisia hoida niin että kaveri ja lapsen isä tapaisivat, vaan kaveri kuljettaa lapsen aina vanhemmilleen josta mies hakee ja sinne sit tuo.. Huhuh.. en usko että itse jaksaisin edes lapsen tähden moista. koitahan jaksaa. ja yrittää antaa mennä ohi vaan nuo lapselliset touhut..

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
kypsymätön ihminen.. siis se tyttö. Eikä muuten ole aina iästä kiinni, kaveri on jo vuosia kestänyt ties minkämoisia sekopäisyyksiä exän nykyiseltä, yli kolmekymppiseltä. yhteen aikaan ei saanut olla edes lapsen isän numeroa tai osoitetta. lapsen asiat olisi pitänyt hoitaa tuon naisen kautta ja nykyäänkään eivät tapaamisia hoida niin että kaveri ja lapsen isä tapaisivat, vaan kaveri kuljettaa lapsen aina vanhemmilleen josta mies hakee ja sinne sit tuo.. Huhuh.. en usko että itse jaksaisin edes lapsen tähden moista. koitahan jaksaa. ja yrittää antaa mennä ohi vaan nuo lapselliset touhut..

Eipä sais olla exälläkään mun numeroo... Että kovin on tuttun kuuloista tekstiä. Onneks exä laittaa edes hiukan kampoihin. Ja jos se emäntä keksii et mä en näkis koskaan exää lasten asioiden tienoilta ni rupee kyllä väärän tädin silmille loikkii. Mä hoidan lasten asiat exän kanssa ja piste. En välikäsien kautta. Ja sehän sitä sapettaa ku en hänen kanssaan hoida lasten asioia. En suostu.

Pisti tämä ketju silmään kun omakohtaista kokemusta.. Mun exällä kans uusi tyttöystävä 20v. Jos mies tuo lapset yksin meillä on jopa ihan mukava 5-10min juttuhetki siinä. Jos taas naikkonen mukana niin ex on niinkun p.....n ammuttu karhu varsinkin jos satun olemaan ulkona lapsia vastassa niin että uusi näkee exän ja minun kohtaamisen. Exän pitää näköjään esittää töykeää minua kohtaan ettei tule riita kotona!! Me exän kanssa pidetään yhteyttä vain ja ainoastaan lapsia koskevista aisoista,kerran laitoin lapsen lääkekuuriin liittyvän viestin klo 21.15 illalla niin ex raivosi seur. päivänä mulle kuinka hän joutui tappelemeen kolmeen asti yöllä uuden kanssa kun minä häiriköin heitä yollä,haloo!!?? Mulla ollut jo aikaa uusi mies enkä tod. ole mikään uhka heicän suhteelleen. Ex itse soitteli minulle joskus kännissä ikävöimispuheluita vaikka molemmilla oli jo nämä uudet. Se loppui siihen kun uhkasin kertoa nykyiselleen jos jatkaa. Uusi nainen ei tervehdi ja mulkoileekin niin että jos katse voisi tappaa... Kuulemani mukaan on myös lapsille kylmä ja töykeä kun ovat isällään!! Nyt viimeisin on että peräänkuuluttaa että heillä täytyy kesällä olla tarpeeksi "yksityistä" lomaa ilman lapsia,huh huh!! Exän pitäisi lapsia pitää puolet lomastaan kesällä mutta tuskinpa kun neiti tarvitsee kaiken huomion,ärsyttävää!!

Miks nää sairaalloisen mustasukkaiset eivät voi vain yksinkertaisesti pysyä erossa ihmisistä joilla on eletty elämä, johon myös kuuluu lapsia exän kanssa. Tämän mä myös laitoin hiukan toisella tavalla yhteen viestiin. Eniten mie pelkään että se neiti näyttää sen mun lapsille ettei pidä minusta tai heistä. He eivät ole kuitenkaan tehnyt mitään! Raivostuttaa.. Niin ja lapset eivät saisi mennä heille kun neidin oma lapsi ei ole paikalla... :headwall: Ja hänen logiikan mukaan mun olis tarvinnu laittaa oksennustautiset lapset sinne viime viikonloppuna. Ja huvittavinta on, että lasten isä HALUSI lapset luokseen ja neiti räyhää mulle. Mä en kestä. tahtois opettaa hiukan kovemmin neidille miten elämä menee, jos vaikka oppisi..

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ihan häiriintyneeltä kuulostaa.
Olis tosiaan ottanut ihmisen jolla ei ole lapsia ja muutakaan elettyä elämää, kun niin vaikeeta tuntuu olevan. Huhhuh. :(

Häiriintynyt... lievä ilmaisu. Mä en kehtaa laittaa edes millä se uhkaili exää jos jättää sen. Sairasta! |O Exä tosin ei tiedä et mie tiedän...

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Olis tosiaan ottanut ihmisen jolla ei ole lapsia ja muutakaan elettyä elämää, kun niin vaikeeta tuntuu olevan. Huhhuh. :(

Häiriintynyt... lievä ilmaisu. Mä en kehtaa laittaa edes millä se uhkaili exää jos jättää sen. Sairasta! |O Exä tosin ei tiedä et mie tiedän...

Varmaan itsensä tappamisella, kuten tommoset vähäjärkiset yleensä. :headwall:

Tänään tai tän viikon aikana on palanut hihat kiinni jo pariin kertaan ja kovin siihen "tyttöön" ( ikä 22)..

Pidin aluksi kyseisestä henkilöstä, mutta sitten paljastui että on sairaan mustasukkainen ja vääntää mun puheita lasten isälle ja he ovat riidelleet minusta ja minä riitelin lasten isän kanssa aivan turhasta. Saatiin ne sitten lasten isän kanssa sovittua ja päätin etten ole yhteydessä kyseiseen neitoon, helpottaa asioita.
En vastannut edes hyvää päivää viesteihin.. Kaikki meni ok, sieltä nyt välillä tippu viestejä. Sitten napsahti viesti jossa paasattiin meidän yhteishuoltajuudesta, ja sitten kuinka olen pilannu heidän suhteen ja kaikkea muuta etten saisi olla exän kanssa missään tekemisissä. Luettelin sitten ihan nätisti että hoidan asiat exän kanssa ja koittaa vaan sopeutu ja jos on jotain valitettavaa voi sanoa päin naamaa niin että lasten isäkin on paikalla. Sitten se tuli "saatanan pirihuora"... Eli pitääkö minun nyt vain hymyillä ja sietää tuota. Vai saanko valaista hiukan kovemmilla sanoilla neidille maailman menoa?
Mistä noita sikiää? :headwall:

Onks kivaa.....