Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Genesis:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Oikeesti voin sanoo ettei pituus periydy mitenkään.Kokenut näin 4 muksuni kohdalla joista 3 aikuisii.Joten ei tuota 2v neuvolan mittaukset mitään paikkaansa pidä eikä geenit.Tenavat menee omaan tahtiinsa
Geenit sen nimenomaan tekevät, mutta juurikin siten, että se ei todellakaan ole niin yksioikoista, kuin ihmiset yleensä ajatelevat.
Me vanhemmat ja suku pätkiä sekä mun että lasten isän,mun 4 lasta pitkiä.Ei geenit oo kyseessä.Minulta jopa ex appivanhemmat väittäneet ettei lapseni (4) oo heidän poikansa.
Mistähän se sitten tulee ellei geeneistä...![]()
Todellisuutta on, että vielä meidän isovanhempamme ovat keskimäärin lyhyempiä kuin meidän sukupolvi, koska sota-aikaan esim. ruokavalio oli huonompi, ja nykyään saadaan vihanneksia ja hedelmiä talvellakin. Nykyään näillä ei ole juurikaan enää merkitystä, vaan sattuma ja geenit määräävät.
Jos vanhemmat ja suku pätkiä, miten mun 4 muksuista tulee suvumme ainoita pitkiä.Ei ainakaan geeneistä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa Helistimen laskurissa tuo SD-tulos. Mitä tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En jaksanu lukee koko ketjuu, mutta musta piti tulla pidempi kuin meen äidistä, joka 160cm, mä oon 155cm.
Mun sukulaisella on kaksospojat, joista toinen 171cm ja toinen 160cm..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En jaksanu lukee koko ketjuu, mutta musta piti tulla pidempi kuin meen äidistä, joka 160cm, mä oon 155cm.
Meidän naapurissa myös kaksospojat, toinen 10cm pidempi, näyttävät kuin olis vuosi pari ikäeroa
Mulla myös serkkukaksoset pojat, toinen lyhyempi, lähes kalju, aivan äitinsä näköinen, nenä terävä.
Toinen pidempi, tummat tuuheat hiukset, isänsä näköinen ja pyöreä nenä.
Eipä niitä kaksosiksi arvais ellei tiedä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa Helistimen laskurissa tuo SD-tulos. Mitä tarkoittaa?
yli tai alle keskiarvon, "nollakäyrä" on keskikäyrä johon verrataan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa Helistimen laskurissa tuo SD-tulos. Mitä tarkoittaa?
Eli 0.55 tarkoittaisi mitä? Anteeksi tyhmyyteni. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En jaksanu lukee koko ketjuu, mutta musta piti tulla pidempi kuin meen äidistä, joka 160cm, mä oon 155cm.
Meidän naapurissa myös kaksospojat, toinen 10cm pidempi, näyttävät kuin olis vuosi pari ikäeroa
Mulla myös serkkukaksoset pojat, toinen lyhyempi, lähes kalju, aivan äitinsä näköinen, nenä terävä.
Toinen pidempi, tummat tuuheat hiukset, isänsä näköinen ja pyöreä nenä.
Eipä niitä kaksosiksi arvais ellei tiedä![]()
Ei ne kaksoset ole sen enempää sukua, kuin tavalliset sisarukset. Niillähän on ihan eri perimä, jos ne on erimunaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mistähän se sitten tulee ellei geeneistä...![]()
Todellisuutta on, että vielä meidän isovanhempamme ovat keskimäärin lyhyempiä kuin meidän sukupolvi, koska sota-aikaan esim. ruokavalio oli huonompi, ja nykyään saadaan vihanneksia ja hedelmiä talvellakin. Nykyään näillä ei ole juurikaan enää merkitystä, vaan sattuma ja geenit määräävät.
Jos vanhemmat ja suku pätkiä, miten mun 4 muksuista tulee suvumme ainoita pitkiä.Ei ainakaan geeneistä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa Helistimen laskurissa tuo SD-tulos. Mitä tarkoittaa?
Eli 0.55 tarkoittaisi mitä? Anteeksi tyhmyyteni. :ashamed: