miten pois tämä paska fiilis ja elämä kuntoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauheaa

Vieras
Kokoajan ahdistaa, masentaa ja oon vihaisella tuulella. En muista koska olisin viimeksi hymyillyt aidosti.

Olen työtön(kivittäkää vain olenhan työtön ja arvoton). Olen jo seonnut laskuissa siitä kuinka monta hakemusta olenkaan lähettänyt. Mutta taitaa olla nyt vain niin että on hyväksyttävä ettei merkonomi kovin helpolla työllisty.

Aloitin opiskelun eli uutta ammattia opiskelemaan, luulin että alkais helpottaa mutta ei.. tuntuu vaan pahemmalta. Käyn hitaalla, muistan huonosti ja tunnen itseni koulussa ihan täys tolloksi. ehkä se sitten johtuu siitä että lähes kaikilla on aikaisempaa kokemusta alan työstä ja mä olen siltä osin täysin kokematon. Tekisi mieli luovuttaa kesken..koska ihan jo pelkästään ajo matka kouluun vie minusta kaikki mehut. Ajan siis harvoin ja olen huono kuski eli 60km ajomatka vaatii multa ihan hurjan paljon. Sitten vielä päivän päätteeksi ajaa 60km kotiin.

Ehkä mä olen jotenkin vajaa?

Miksi mun pitää olla tällainen?

Avoliitossakaan ei asiat hyvin....

Mikään ei ole enää hyvin... mutta sinnitellä pitää vaan lasten takia...

[QUOTE="tyttöjen äiti";29040189]Oletko käynyt lääkärissä asian vuoksi?[/QUOTE]

en ole.. en usko että lääkäri auttaisi kovinkaan. ei se lääkäri voi mun huonoja elämäntilanteita muuttaa paremmaksi...

Mulla oli vuos sitten paljon tuon kaltaisia fiiliksiä vaikka kaikki oli päällisin puolin ok. Jotenkin vain iski hirveä ahdistus että mitä oikeastaan haluankaan elämältä ja ihmissuhteissa meni huonosti kun annoin ympäristön mielipiteiden vaikuttaa mun elämään.

Kannattaa käydä juttelemassa vaikka lääkärille tms jotta saat ulkopuolisen näkökulman asioihin. Se varmasti auttaa. Jaksamista.

en ole.. en usko että lääkäri auttaisi kovinkaan. ei se lääkäri voi mun huonoja elämäntilanteita muuttaa paremmaksi...

No jos kerran syyt tiedät ahdistuksellesi ja masennuksellesi, niin hoida ne syyt sitten pois. Mutta väitän tietäväni, että lääkäri saattaa auttaa, jos olet todella niin ahdistunut kuin sanot. On nimittäin olemassa huomattavasti pahempia tiloja kuin ahdistus ja jos jättää asiat hoitamatta niin ne voi johtaa näihin pahempiin tiloihin. Tiedän tasan mistä puhun, kun olen käynyt niin rankat sairaudet läpi. Eikä syy ahdistukseen ole aina se nykyinen elämäntilanne vaan se voi olla syvemmällä, mutta vaikea sanoa sinua tuntematta.

Kokoajan ahdistaa, masentaa ja oon vihaisella tuulella. En muista koska olisin viimeksi hymyillyt aidosti.

Olen työtön(kivittäkää vain olenhan työtön ja arvoton). Olen jo seonnut laskuissa siitä kuinka monta hakemusta olenkaan lähettänyt. Mutta taitaa olla nyt vain niin että on hyväksyttävä ettei merkonomi kovin helpolla työllisty.

Aloitin opiskelun eli uutta ammattia opiskelemaan, luulin että alkais helpottaa mutta ei.. tuntuu vaan pahemmalta. Käyn hitaalla, muistan huonosti ja tunnen itseni koulussa ihan täys tolloksi. ehkä se sitten johtuu siitä että lähes kaikilla on aikaisempaa kokemusta alan työstä ja mä olen siltä osin täysin kokematon. Tekisi mieli luovuttaa kesken..koska ihan jo pelkästään ajo matka kouluun vie minusta kaikki mehut. Ajan siis harvoin ja olen huono kuski eli 60km ajomatka vaatii multa ihan hurjan paljon. Sitten vielä päivän päätteeksi ajaa 60km kotiin.

Ehkä mä olen jotenkin vajaa?

Miksi mun pitää olla tällainen?

Avoliitossakaan ei asiat hyvin....

Mikään ei ole enää hyvin... mutta sinnitellä pitää vaan lasten takia...

Monet ihmiset yliopistolla tulevat bussilla töihin. Ei kukaan jaksa, pysty ja osaa kaikkea. Jos on kuluttava työ tai jos joutuu oppia uutta paljon kutenopiskelijana, voi se työmatka olla siihen päälle liikaa.

Moni perheellinen ei jaksa enää opiskella. se on tosi kuluttavaa kun on lasten asiat muistettavana lisäksi. Moni koululaisten äiti on tehnyt /saanut tehdä samaa työtä 10 vuotta, tai enemmän,tottakai silloin on elämä vähän tasaisempaa ja helpompaa. Ja nämäkin usein juuri ja juuri jaksavat ja ajattelevat aina muiden pääsevän helpommmalla.

Monet ihmiset ajavat tosi huonosti. Läheltä piti tilanteita tulee kun mulkeroita tulee kolmion takaa. Usein mennyt päiviä, että jos itse ei olisi väistänyt, vaikke ei ollut velvollinen väistämän, olisi tullu kolari. eli huonoja kuskeja on paljon, mutta harva sitä myöntää tai tiedostaa.

Joten minusta sinulla on vain ehkä kuormittava tilanne ja olet ihmistyyppiä joka ei syyttele muita omasta elämästä. Yrität kantaa vastuuta ja väsyt.

tsemppiä. et ole sen huonompi

Kuumimmat

Yhteistyössä