miten pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähtijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lähtijä

Vieras
Voi, kertokaa te jotka ootte eronneet, miten lähteä?
Siis puhun käytännön asioista. Eli että kun olen jättänyt erohakemuksen nyt, niin miten pääsen omaan asuntoon lasten kans? Mitä siis ensiksi? Hankinko asunnon vai alanko järjestellä "raha-asioita", tukia yms.? Miten mä voin mihinkään muuttaakaan kun ei oo varaa ees takuuvuokraan... ja jos sossusta hakee, niin nykyseltä vai tulevalta paikkakunnalta? Auttakaa ny hädässä, mä en tiiä mitä teen, ajatukset harhailee jo muutenkin... :ashamed: :'( :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 11:50 lähtijä kirjoitti:
Voi, kertokaa te jotka ootte eronneet, miten lähteä?
Siis puhun käytännön asioista. Eli että kun olen jättänyt erohakemuksen nyt, niin miten pääsen omaan asuntoon lasten kans? Mitä siis ensiksi? Hankinko asunnon vai alanko järjestellä "raha-asioita", tukia yms.? Miten mä voin mihinkään muuttaakaan kun ei oo varaa ees takuuvuokraan... ja jos sossusta hakee, niin nykyseltä vai tulevalta paikkakunnalta? Auttakaa ny hädässä, mä en tiiä mitä teen, ajatukset harhailee jo muutenkin... :ashamed: :'( :ashamed:

laita asunto hakuun ja sit alat järjestellä raha-asioita, osaa et tietty voi hoitaa ennen kuin on asunto tiedossa. sossusta saa takuuvuokraan apua, sitä en kyl osaa sanoa et pitääkö hakea uuden asuinpaikkaknnan toimistolta.

Mä kun erosin kävin eka kelalla ja kerroin tilanteen ja sit menin viemään asuntohakemuksen ja varasin ajan sossuun. Asuin vanhempieni luona n.2kk lapsen kans ennen kun sain oman asunnon.
:hug:

Ota äijän bemari, laita muksut takapenkille. Ykkönen silmään ja nosta kytkintä. Niin ja muista valita päivä ku on sen juuri tankannu.

Sitten lasku perään ja uutta kikeliä koneeseen.
JA IHANAA UUSPERHE-HELLAN-DUUDELIS-PUUDELIS-HYVÄÄ-ELÄMÄÄ-KIVAT-SULLE

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 13:43 bemarilla kirjoitti:
Ota äijän bemari, laita muksut takapenkille. Ykkönen silmään ja nosta kytkintä. Niin ja muista valita päivä ku on sen juuri tankannu.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Sä oot vähän kipee!!!!!!

\

Ja sä oot tällaseen härdelliin joutunut :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

\

Ok!
Ja pitäskö varmuuden vuoks valita viel päivä ku ukko on palannu juopottelureissultaan ja hakannu mun naaman sinikirjavaksi??? Olishan sitä sitte varmaan uskottavampi ja keräis enemmän sympatioitakin, minne sit meniski, vai mitä? Ja lainata viel vaik naapurinemännältä ruokarahat et saan penskoille matkaevästä ku mies on tilit tyhjänny rillutellessaan? Ja ettei vaan elämä käy yli-ihanaksi ja -turvalliseksi niin sitähän vois vaikka viel pisteenä iin päälle riitauttaa lasten huoltajuus/elatusasiat, tiiä vaikka sais viel kerran kunnon muilutuksen vanhojen hyvien aikojen kunniaksi...
Sano sä, kuulostasko hyvältä toimintasuunnitelmalta???
:'( \|O \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 21:30 lähtijä kirjoitti:
\

Ok!
Ja pitäskö varmuuden vuoks valita viel päivä ku ukko on palannu juopottelureissultaan ja hakannu mun naaman sinikirjavaksi??? Olishan sitä sitte varmaan uskottavampi ja keräis enemmän sympatioitakin, minne sit meniski, vai mitä? Ja lainata viel vaik naapurinemännältä ruokarahat et saan penskoille matkaevästä ku mies on tilit tyhjänny rillutellessaan? Ja ettei vaan elämä käy yli-ihanaksi ja -turvalliseksi niin sitähän vois vaikka viel pisteenä iin päälle riitauttaa lasten huoltajuus/elatusasiat, tiiä vaikka sais viel kerran kunnon muilutuksen vanhojen hyvien aikojen kunniaksi...
Sano sä, kuulostasko hyvältä toimintasuunnitelmalta???
:'( \|O \|O

Älä välitä tollasen #&%?$!*äjän kommenteista-On itse niin katkera kun ukko lähti toisen matkaan jne jne Voimia sulle :hug:

jospa annat tällästen turhien kommenttien mennä toisest sisään toisesta ulos ja keskityt vaan sellaisiin kommenteihin jossa jotain järkeä,mun mielestä turhaa alkaa edes vastailemaan tai kommentoimaan takaisin moisia...
innostuuvat vaan lisää..

mutta asiaan,takuuvuokran maksaa aina se kunta josta olet lähdössä,siitä eteenpäin asiat hooitaa kunta jossa asut.
pikaisesti varaamaan sosiaalitoimistoon aikaa.

ja jos tilanne oikeasti noin tulehtunut kun edellä kerroit kannattaisi pikaisesti hakeutua lasten kanssa turvaan ja vasta sitten alkaa selvittelemään asioita.
jos vaikka olisi sukulaista tai ystävää jonne voisit majoittua aluksi,tai jopa turvakotiin jos ei muuta.

sen jälkeen alat soittelemaan sosiaalitoimistoon..sitten vasta asumistukia ja muita asioita alat järjestelemään kun olet päässyt uuteen asuntoon.

ja nyt vähän äkkiä toimintaa ennenkuin mies vielä tappaa sinut!!!!

Yhteistyössä