miten posliiniksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja posliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

posliini

Vieras
En ole ikinä antanut kenellekään posliinipillua ja nyt ajattelin yllättää mieheni sillä. Mikä on helpoin ja paras tapa saada pillu siististi posliiniksi? Pelkään säärikarvojen ajohöylistä tulevan haavoja.

Itse oon poslari koko ajan.joutuu usein huoltaa ja teen sen gillette satin care-geelil ja venus terällä.ei kannata niil halvoil oransseil tms kertakäyttö teril mennä raapii.niin suihkus kannattaa se tehdä!

Juu moi vaan.. mun suosikki :) Anteeksi tosiaan yksipuolinen vastukseni.. Ehdottomasti miehet kans siistimään alapäätänne! Se on eri asia haluavatko naiset posliinikikkeliä, mutta kyllähän se saa kalun näyttämään kookkaammalta ja muutenkin alueen houkuttelevammalta kun on siistit paikat.. Siistimienen ei ole sama kuin kaikki pois..

Kerran kiireessä siistin keittiöpöydän luona saksilla ja arvatkaas unohtuks ne karvat siihen? Äiti vähän ihmetteli kun tuli hetkeä myöhemmin kahvittelemaan. :)

Kas kaimani täällä kirjoittele.. Kyllä mä tiesin mitä sä neito tarkoitit, tuli vaan äkkiä mieleen että en kai ole epätasa-arvon kannattaja kun vaan naisilta ""vaadin"" siistiä alapäätä.. :))

Yhteistyössä