Miten provon tunnistaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkäuskoinen

Vieras
Olen melko uusi palstalla ja menen lähes kaikkiin provoihin halpaan... Miten ne voisi tunnistaa helpolla? Olen jo sen yhden "romaaniprovoilija" oppinut tunnistamaan, joka kirjottaa aina niin kaunokirjallista tekstiä ;), mutta mitenkäs nämä muut erottaisi?

Tämä tuli vain mieleen tuosta ketjusta, jossa ap haukkuu 8 v. poikaansa uusavuttomaksi. Tuli niin paha mieli ketjusta, mutta nyt sitä sanotaan provoksi (jota se siis toivottavasti myös on).

Alkuperäinen kirjoittaja herkkäuskoinen:
Olen melko uusi palstalla ja menen lähes kaikkiin provoihin halpaan... Miten ne voisi tunnistaa helpolla? Olen jo sen yhden "romaaniprovoilija" oppinut tunnistamaan, joka kirjottaa aina niin kaunokirjallista tekstiä ;), mutta mitenkäs nämä muut erottaisi?

Tämä tuli vain mieleen tuosta ketjusta, jossa ap haukkuu 8 v. poikaansa uusavuttomaksi. Tuli niin paha mieli ketjusta, mutta nyt sitä sanotaan provoksi (jota se siis toivottavasti myös on).

ei se ole välttämättä provo. tunnen erään äidin, joka puhuu myös lapsistaan ihan samalla tavalla, ja on ihan oikea, olemassa oleva äiti.. ei kaikki vaan ole täydellisiä virheettömiä vanhempia..

Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:
olen miettinyt samaa,viimeks eilen.mikä romaaniprovo?

Tuo "romaaniprovo" on vain itse keksimäni nimitys yhdelle henkilölle, joka kirjoittelee aina sellaisia pitkiä kaunokirjallisia tarinoita. Uskon esim. että se "tyttäreni tuli raskaaksi pyyhkeestä" -tarina ja sitten muutama, kuten "yllätin mieheni toisen naisen kanssa aviovuoteestamme", on saman tyypin. Perustelen tätä sillä, että ne on niin samalla lailla kirjoitettuja ja kaikki päättyy niissä tarinoissa aina ihanaan harmoniaan. :)

järkytyin kerran kun luin yhen keskustelupalstan jutun, joku kerto/luuli saaneensa pahan keskenmenon, kommentteja tuli.viimen se paljasti että ei vaiskaan tää oli huijaus ei mua vaivaa mikään.

Yhteistyössä