Miten puet bodyn??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kotioloissa usein body sukkisten päällä, silloin pysyy sukkikset jalassa. samoin teen joskus vaikka vedän pitkät housut vielä siihen päälle. ikinä en "oikeitten" housujen päälle bodya laita, vaan nimenomaan sukkisten.

Juuri tilanteesta ja potkareiden mallista riippuen puen minäkin. Yleensä potkarit on bodyn päällä, mutta jos esim. potkareitten vyötärö tulis korkeammalle kuin housujen, niin sitten bodyn alle. Tytöille laitoin kans usein mekon kanssa potkarit/sukkikset bodyn alle.

Minä laitan ensin bodyn ja sitten sukkikset. Musta se on jotenkin hassun kuuloista, että ensin sukkikset ja sitten vasta body. Sama, jos pukisin itselleni ensin sukkahousut ja sitten vasta alushousut... No juu, mutta tämä on vain minun mielipide, ei kannata stressaantua siitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
kotioloissa usein body sukkisten päällä, silloin pysyy sukkikset jalassa. samoin teen joskus vaikka vedän pitkät housut vielä siihen päälle. ikinä en "oikeitten" housujen päälle bodya laita, vaan nimenomaan sukkisten.

Näin meilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:
Miksi puhutte niin kuin te itse käyttäisitte niitä bodeja?! Eihän tuosta ymmärrä Erkkikään. :kieh:

vähän mua rupes naurattaan ku kuvittelin mammojen täällä pukevan bodyja ja sukkiksia ittensä päälle....kiitos tästä hirnumis hetkestä....

Yhteistyössä