Miten puette vauvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Jep!
Eli olisin kysynyt miten puette vauvan näillä keleillä?
Kun tuntuu että aina on liikaa päällä ja jos laittaa vaan yhden vaatekerran, niin tulee vaunuissa kylmä..?
Entäpä autoon?
3.5 kk on ikää ja Vantaalla asutaan.

No mä puen meidän 11:sta kuisenkin vielä kuten yllä, eli alla on body ja sukkahousut, päällä pitkät housut, paita ja lakki päässä, ihan passeli näille keleille..Autoon laittaisin vielä ehkä vähemmän eli pelkät bodyn ja sukkikset, kun ei tuota ilmastointia ole ja auto on kuin sauna..

Mulla ei just nyt ole vauvaa, mutta kahtena edellisenä vuonna on ollut. Kyllä mä näin lämpösillä keleillä oon pukenut jonkun collegeasun tai vastaavan ja sitten laittanut vaunuihin varmuuden vuoksi makuupussin vauvan alle niin että jos tuntuu että piän palelee niin saa sen sitten vedettyä kiinni. Ja kangaspipo tietty on must. Jotkut ohkaset tumputkin on ollut varmuuden vuoksi mukana.

Ulkona oli eilenkin 24.6 Vantaalla. En todellakaan laittanut vauvalle kuin bodyn ja ohuet potkarit.
Ja tietty pipo. Mutta näinpähän ihan sellasenkin somppuvauvan, joka oli pakattu äippäpakkauksen toppahaalariin =/ Toedella tervettä toimintaa!

Vaunuissa on tällä hetkellä velour-housuilla, body, ohut college-takki, trikoomyssy, sukat ja käsissä tumput. Liian paksut, kun en löytänyt siihen hätään trikootumppuja... Päällä vielä fleecepeitto, mutta ei kopan kantta. Niin ja ikää 3 kk.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="erika";23742412]Ulkona oli eilenkin 24.6 Vantaalla. En todellakaan laittanut vauvalle kuin bodyn ja ohuet potkarit.
Ja tietty pipo. Mutta näinpähän ihan sellasenkin somppuvauvan, joka oli pakattu äippäpakkauksen toppahaalariin =/ Toedella tervettä toimintaa![/QUOTE]

On meilläkin noilla lämpötiloilla ollu jo bodyllä ja potkareilla + myssy. Mutta mun vaunujen koppa on vähän lämpösen sorttinen.

me kans vantaalla. ja eilen oli päällä potkarit (ohuet), body, ohut myssy ja huppari ja silti oli poika hiessä. ehkä ei tarvis sitä huppariikaan tosiaan. sinne vaunuun ei tuule kuitenkaan ja siellä lämpötila on ilmaakin lämpimämpi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä