Miten pukeudutaan yökerhoon.... (Lux-Helsinki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulalla

Vieras
Olen ollut niin pihalla näistä yökerhotouhuista jo liian monta vuotta... Lapset ja kiire on tehneet sen, että en ole ollut missään "paremmassa" paikassa vuosikausiin!
Nyt kyselisin siis, miten tuollaisiin paikkoihin pukeudutaan?! Kertokaa vinkkejä ja neuvoja sekä naisen, että miehen pukeutumiseen.

Ja jos jotain muuta vinkkiä, tälläiselle "maalaiselle", tuollaiseen paikkaan mennessä, niin kiitollisena otan vastaan!

Mä olen ollut siellä luxissa vaan kerran,mutta mulla oli farkut jalassa ja vähä erikoisempi toppi tms.Mietin hetken aikaa käykö farkut.Eipä tuo poke mitään kommentoinu siihen.Aika lailla samalla lailla muutki pukeutu,ku mitä katumuodissa näkyy.

Mutta jos haluat siistimmin pukea ni paa vaikka joku lindex-mallinuken vaatekipale päälles ni ihan hyvin menee....
Tunika,caprit,hame tms.Nuo paidat on nyt musta tosi kivoja joten mieti se ensin

Kiitos :-) Juu, en tiedä onko yhtään sen parempi paikka, mutta täältä asti kun sinne tulee, niin kyllä se tuon kyläkuppilan voittaa :-D!

Eli jos minulla on juuri se "lindexin musta/kuviollinen" tunika, niin voisin laittaa sen, sekä mustat caprit.... Sitten jäisi enää kenkä ja laukkupuoli auki :-D!

Yhteistyössä