Miten pukeudutte baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henni

Vieras
Onko liian musta asu baariin, kun ajattelin laittaa mustan t-paitamallisen paidan, mustan boleron ja mustat housut. Värikkäät korut, kengät ja laukku antamaan väriä. Mielipiteitä? Miten itse pukeudutte viihteelle lähtiessänne? :)

ei oo liian musta. :) Itse pukeudun yleensä hameeseen ja näin talvisin laitan kuitenkin legginsit ja pitkävartiset saappaat. Viimeks mulla oli mustat legginsit, nahkainen minihame ja toppi, joka oli ikäänkuin leobardikuosia, mutta ei kuitenkaan niin pahasti ja on tosi nätti, ruskea. Mustat pitkävartiset saappaat ja korut ja laukku.

hetkinen.. viimeeksi taisi olla musta korsetti toppi, lyhyehkö musta hame ja kaulassa lyhyt musta nahkanyöri, jossa punainen "kivi"... mustat nahkasaappaat ja pinkki niittilaukku :D

Vaikka mä kuinka mietin ja sovitan, niin päädyn melkein aina samoihin vaatteisiin; Musta olkapäät paljastava trikoopaita tai toppi ja farkut/hame ja legginsit. Ja mustaa tai tummaa sävyä kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
hetkinen.. viimeeksi taisi olla musta korsetti toppi, lyhyehkö musta hame ja kaulassa lyhyt musta nahkanyöri, jossa punainen "kivi"... mustat nahkasaappaat ja pinkki niittilaukku :D

kuullostipa huoramaiselta :laugh: on miulla kyllä joskus ihan siniset kapeat farkutkin saapikkaiden & jonkin topin kanssa... riippuu niin monista asioista tuo meikäläisen baarilook :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
No, mustaan. Kuten aina...

peesi :D mitä nyt saattaa violettia tai punaista vähän olla seassa..

Hei, ny mä keksin! Mulla ei oo seuraa perjantai illalle ku ois Stam1na Vaakunassa, lähe siä :D

ok, jos saan lapsenvahiin :laugh: tosin pitää ensin kysyä, että mikä/kuka helv. on stamina... :laugh:

Tyylitietoinen nainen käyttää joko paljastavaa alaosaa (lyhyt hame -> peittävä pusero) tai sitten paljastavaa yläosaa (+ esim. farkut tai hiukka pidempi hame). Kaikkea ei kannata näyttää. Edes baarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Millaiset rintsikat tommosen naruolkaimisen topin kanssa oikein sopii? Ei jessus, kun ei tunnu voivan käyttää koko toppia, kun aina rintsikoiden pitsit sieltä vilkkuu :D

Anna vilkkua, siinä on vaan enempi katsomista! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:

Tyylitietoinen nainen käyttää joko paljastavaa alaosaa (lyhyt hame -> peittävä pusero) tai sitten paljastavaa yläosaa (+ esim. farkut tai hiukka pidempi hame). Kaikkea ei kannata näyttää. Edes baarissa.

ei se ny sentäs mikään roiskeläppä ollut kuitenkaan :laugh: polvipituinen

Yhteistyössä