Miten pukeudutte lenkille tällä viimalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lenkkeilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lenkkeilijä

Vieras
Kävin pyöräilemässä lenkin tuolla jäkyttävässä viimassa. Suojaisella ylämäkiosuudella hikosin hieman mutta kun tulin aukealle niin jestas mikä tuuli! Tuuli oli niin kova että vaikka päälläni oli tuulipuku siitäkin tuli viima läpi ja hikisellä iholla se ei tuntunut yhtään kivalta. Mitä laitatte päälle kun lähdette ulos? Lämmintä 15 astetta.

Mulla on Icepeakin kevät/kesä/syystakki yhdistelmä 2010 mallia.Ei tule tuuli läpi eikä ole kylmä ja kestää sadettakin =) Tuulihousut waterproof ominaisuudella.

Kuka tuonne nyt ilman välihousuja lähtee, ei kukaan, pistä pitkät alushousut jalkaan ja löysät tuulipukuhousut, pitkä takki päälle ja pipo päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Erika:
Mulla on Icepeakin kevät/kesä/syystakki yhdistelmä 2010 mallia.Ei tule tuuli läpi eikä ole kylmä ja kestää sadettakin =) Tuulihousut waterproof ominaisuudella.

Siis pitääkö se tuulen lisäksi ihan kunnon kaatosateenkin? Tänään ei satanut mutta kerran kun satoi kaatamalla niin mun tuulipuku päästi hetkessä vedet läpi. Ihan vaan tihkua se pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Erika:

Siis pitääkö se tuulen lisäksi ihan kunnon kaatosateenkin? Tänään ei satanut mutta kerran kun satoi kaatamalla niin mun tuulipuku päästi hetkessä vedet läpi. Ihan vaan tihkua se pitää.

Ainakin minulla on pitänyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja deff:
Missä sä aapee asut??? Täällä 20 astetta, aurinko paistaa ja ei tuulenvirekään käy...

niinpä. hyvä kysyä "mitä puette tällä säällä?" :D

heh..joo. Eipä uskoisi että täälläkin eilen hikoili vaikkei ollut takkia ollenkaan mukana. Ja huomenna varmasti sama juttu.

itku voi harmi kun ei oo +35 :'( minäkin meinasin ihan jäätyä tuonne kauppareissulle, piti ihan talvitakki etsiä kaapista kun on niin kylmä! On se kamalaa tämmönen kylmyys, suomen kesät on aina niin kamalan kylmiä *hrrrrr*
r020.gif

No ei täällä ainakaan mikään viima ole. Jos lenkille nyt lähtisin niin ihan tavalliset kangashousut, t-paidan ja hupparin laittaasin päälle. Huppari vois kyllä olla liikaa kun vauhtiin pääsis.

Yhteistyössä