Miten pystyn "irroittautumaan" ajatuksesta että rahaa kuluu huomenna, enkä nauti illasta, koska ajattelen liikaa rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Rahat kun on tiukassa, ja oon jo pidemmän aikaa säästänyt rahaa huomiseen iltaan, että voisi pistää oikein ranttaliksi 100e edestä. Kuitenkin nyt jo mua vaivaa ajatus et miten sillä 100e saisin kirpparilta älyttömästi vaatteita, tai saisin kuukauden ruuat.

Ollaan siis kavereiden kanssa lähdössä fiftaritapahtumaan 30km päähän, ja hauskaa pitäisi olla jos en vaan ajattelisi kokoajan sitä rahanmenoa. Se ei ainakaan ole kivaa että menisi rahat, ja silti olisin murehtinut sitä rahaa...

Ei sattuisi olemaan mitään vinkkejä?

(ja toi 100e olisi ruoka, matkat, sisäänpääsy ja juomat)

Hei, sä olet säästänyt ne tätä tilaisuutta varten! Olet menossa kavereiden kanssa reissuun, ja rentoutuminen ja arjesta irtiotto on ihan älyttömän tärkeetä meille kaikille joskus. Nautit kavereiden seurasta ja pistät sen satasen pölisemään viimeistä senttiä myöten, etkä kadu. PIDÄ HAUSKAA! :)

• Tykkää
Reactions: MillaVanilla
[QUOTE="vieras";24100903]Hei, sä olet säästänyt ne tätä tilaisuutta varten! Olet menossa kavereiden kanssa reissuun, ja rentoutuminen ja arjesta irtiotto on ihan älyttömän tärkeetä meille kaikille joskus. Nautit kavereiden seurasta ja pistät sen satasen pölisemään viimeistä senttiä myöten, etkä kadu. PIDÄ HAUSKAA! :)[/QUOTE]

Just näin. Kyllä joskus pitää antaa mennä ilman kurjia ajatuksia :D

Ajattelet, että saat sillä rahalla mahtavan illan ja roppakaupalla muistoja =)

Mun kaverilta katosi taskusta kerran 100 mk (se oli iso raha sillon nuoruudessani se) illan alussa, se vasta harmitti! Kun eihän se saanut sitten mitään ostettua, mutta sä sentään saat koko rahan edestä =) Hauskaa iltaa!

Niin kuin tuossa jo itsekin sanoit :) - sä olet jo kauan säästänyt rahaa silmälläpitääksesi juuri tuota ihanaa tapahtumaa, jonne haluat päästä. Joten - tavoitteessasi olet siis pysynyt, ollut matkan varrella tiukkanakin etkä tuhlaillut vaikka houkutuksia kenties on ollut tarjolla...go for it :)! Nyt on palkitsemisen aika. Laittaudut huolella nätiksi, pynttäydyt vimapan päälle, huollat mekkosi kuntoon ja - annat fiiliksen viedä :)!

Arvaa vaan harmittaisko sua huolella, jos et sinne nyt menisi?

• Tykkää
Laita kuule ranttaliksi ilman huolen häivää:) ajattele vaan että olet ansainnut sen! ei mitään mitäkaikkeetällärahallasaismuulleperheelle! Itsekkyyttä kehiin:) olet sen arvoinen:)

Olen kyllä huono antamaan vinkkejä, kun meinaan ite olla vähän samanlainen....

Mutta kun olet säästänyt rahaa tuota varten, niin voit ajatella, että tavallaan se raha on jo mennyt. Eli mitä sitä enää surra. :) Täysillä vaan nauttimaan!

Tuo on muuten totta, tuo irrottautuminen arjesta. Tänään tein tyllihameenkin huomista varten ja muutenkin olen tehnyt jo aikoja sitten huomiset vaatteet valmiiksi.

Miulla on vaan se ongelma, että vaikka tiedän että on hauskaa tulossa, edellisenä iltana murehdin ihan liikaa tulevaa. Yleensä silloin perun, ja jälkikäteen harmittaa. Ja niissä pippaloissa ei pitäisi olla pelkällä vesilinjalla, eli yleensä rentoudun illan mittaan.

Kiitos noista pointeista mitä olette laittaneet :) <3

Oi himputti, sie sait sen hameenkin tehdyksi :)! No et todellakaan nyt rupee hannaamaan ja murehtimaan yhtään mitään, sillä onhan sun käytävä testaamassa se uusi ihana hameesi, miten se toimii käytännössä - heilahtaako tylli just silleen oikeesti ;)... Ja jos sä et mee sinne, niin aatteles vaan , miten kurja olo sulla on joka ikunen kerta, kun vaan vilkaisetkaan siihen hameeseesi, jonka juuri valmistit tätä tapahtumaa ajatellen...

Hus pois nyt mokomat ajatukses :)!

• Tykkää
Kiitti Vilukissa. :)

(btw, en tiedä kauanko oot "palstaillut" mutta vaikuttat sellaiselta henkilöltä joka on samalla aaltopituudella mun kanssa. :) Perustuen siis muihinkin kommentteihin.)

Viimeksi muokattu:
No heiii - kiitti itelles vaan :wave:!

Mä käyn täällä satunnaisesti piipahtamassa, sen mitä omalta arjeltani ehdin ja jaksan, joten wauuu...:) todellakin kiitos sanoistasi. Mutta näinhän se menee - tulee hienoja kohtaamisia, joista jää mukava jälki, fiilis :). Jatketaan keinahtelua laineilla ;)!

[QUOTE="Vilukissa";24101369]No heiii - kiitti itelles vaan :wave:!

Mä käyn täällä satunnaisesti piipahtamassa, sen mitä omalta arjeltani ehdin ja jaksan, joten wauuu...:) todellakin kiitos sanoistasi. Mutta näinhän se menee - tulee hienoja kohtaamisia, joista jää mukava jälki, fiilis :). Jatketaan keinahtelua laineilla ;)![/QUOTE]

Hienoa että kehut lämmittivät. :)

Yhteistyössä