Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:ootko kysyny mieheltä, miksi tuo isyys kysymys on hänelle niin ratkaiseva asia??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ootko kysyny mieheltä, miksi tuo isyys kysymys on hänelle niin ratkaiseva asia??
Takana on viha lapseni isää kohtaan, lapsen isä ei halua olla missään tekemisissä minun ja lapsen kanssa, ei halunnut edes raskausaikana olla tekemisissä ja mies kantaa kaunaa hänelle siitä. Ovat pari kertaa puhelimessa ottaneet yhteen, ja koska heillä on joitakin samoja ystäviä tulee lapseni isä väkisin aika usein kaveripiirissä jutun aiheeksi ja samassa paikassa ovat pari kertaa olleet iltaa viettämässä jne..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ootko kysyny mieheltä, miksi tuo isyys kysymys on hänelle niin ratkaiseva asia??
Takana on viha lapseni isää kohtaan, lapsen isä ei halua olla missään tekemisissä minun ja lapsen kanssa, ei halunnut edes raskausaikana olla tekemisissä ja mies kantaa kaunaa hänelle siitä. Ovat pari kertaa puhelimessa ottaneet yhteen, ja koska heillä on joitakin samoja ystäviä tulee lapseni isä väkisin aika usein kaveripiirissä jutun aiheeksi ja samassa paikassa ovat pari kertaa olleet iltaa viettämässä jne..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko oikeesti noin tyhmää ukkoa olemassa? Ja toisaalta äitiä, joka antaa kohdella lastaan noin?? Just.
Lasta kohtaan on mukava, ja touhuaa ja puuhaa lapsen kanssa, vie mäkkäriin ja uimaan yms.. Leikkii lapsen kanssa jne.. Lapsi tykkää miehestä kovasti, mies osaa ottaa lapsen hyvin huomioon ja välittää kyllä. Mutta tuo isä homma on ainoa joka saa hänet hiiltymään, ja pahasti.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ootko kysyny mieheltä, miksi tuo isyys kysymys on hänelle niin ratkaiseva asia??
Naurettavaa.
Jos vihaisi lapsen isän käytöstä, ei kostaisi sitä lapselle. Kypsä ihminen ottaisi isän roolin lapsen elämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja grr:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko oikeesti noin tyhmää ukkoa olemassa? Ja toisaalta äitiä, joka antaa kohdella lastaan noin?? Just.
Lasta kohtaan on mukava, ja touhuaa ja puuhaa lapsen kanssa, vie mäkkäriin ja uimaan yms.. Leikkii lapsen kanssa jne.. Lapsi tykkää miehestä kovasti, mies osaa ottaa lapsen hyvin huomioon ja välittää kyllä. Mutta tuo isä homma on ainoa joka saa hänet hiiltymään, ja pahasti.
Oletko oikeasti hölmö.
Tilanne tulee muuttumaan kun yhteinen lapsenne syntyy, sen kertoo jo miehen suhtautuminen siihen, ettei vanhempi lapsi saa kutsua häntä isäkseen.
Voin sanoa, ihan kokemuksesta, että tuollainen jättää syvät arvet.
Minäkään en ole kasvatti isämme lapsi, en saanut häntä isäksi kutsua. Lapsuus vuodet, ennen äidin ja hänen yhteistä ensimmäistä lasta, hän touhusi kaikkea kivaa kanssani. Kun yhteisiä lapsia alkoi syntymään, jäin syrjään ja vain sisarukseni saivat kutsua häntä isäksi, mutta en minä. En voinut ymmärtää tätä ollenkaan, luulin ettei minua rakasteta ja minussa on jotain vikaa jne.
Jos kaksi ihmistä aloittaa yhteiselon ja toisella heistä on lapsi, pitäisi minusta olla itsestään selvää, että vaikka puoliso ei olisikaan biologinen vanhempi ja yhteisiä lapsia tulee, tulisi lasten olla samalla viivalla keskenään.
Kannattaisi kuule puhua asiat halki ukkosi kanssa. Tuo on lapsellista ja edesvastuutonta käytöstä viatonta lasta kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä laittaisin lapselle saman sukunimen mikä toisellakin lapsella on. Miehesi ei kuulosta kovinkaan kypsältä, kun tommosta vaatii. Mulla on yks tuttu, jonka lapsella on sen isän sukunimi ja tää tuttu erosi sen lapsen isästä ja on nyt naimisissa toisen miehen kanssa ja niillä on yhteinen lapsi. Molemmilla lapsilla oli eri sukunimet, äidillä oma sukunimi ja äidin uudella miehellä oma sukunimensäAlakerran nimitaulussa luki kolme eri sukunimeä yhteen aikaan
Nyt kaikilla on ilmeisesti sama sukunimi, kun ei lue kun yksi nimi enää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja grr:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko oikeesti noin tyhmää ukkoa olemassa? Ja toisaalta äitiä, joka antaa kohdella lastaan noin?? Just.
Oletko oikeasti hölmö.
Tilanne tulee muuttumaan kun yhteinen lapsenne syntyy, sen kertoo jo miehen suhtautuminen siihen, ettei vanhempi lapsi saa kutsua häntä isäkseen.
Voin sanoa, ihan kokemuksesta, että tuollainen jättää syvät arvet.
Minäkään en ole kasvatti isämme lapsi, en saanut häntä isäksi kutsua. Lapsuus vuodet, ennen äidin ja hänen yhteistä ensimmäistä lasta, hän touhusi kaikkea kivaa kanssani. Kun yhteisiä lapsia alkoi syntymään, jäin syrjään ja vain sisarukseni saivat kutsua häntä isäksi, mutta en minä. En voinut ymmärtää tätä ollenkaan, luulin ettei minua rakasteta ja minussa on jotain vikaa jne.
Jos kaksi ihmistä aloittaa yhteiselon ja toisella heistä on lapsi, pitäisi minusta olla itsestään selvää, että vaikka puoliso ei olisikaan biologinen vanhempi ja yhteisiä lapsia tulee, tulisi lasten olla samalla viivalla keskenään.
Kannattaisi kuule puhua asiat halki ukkosi kanssa. Tuo on lapsellista ja edesvastuutonta käytöstä viatonta lasta kohtaan.
Voi asia tietysti muuttua kun toinen syntyy, mutta ainakin nyt mies on tytön elämässä hyvin mukana mm.. kustantaa hänen harrastuksen, kuskaa tyttöä sinne jne.. Yhdessä olivat juuri 2vk miehen sukulaisten luona jne.. miehen sukulaiset pitävät myös lasta kuin olisi ihan verisukulainen, eikä esim. eroa yhtään miehen veljen lasten kanssa vaan samalla viivalla ovat jne..
Ja hyvin harvinaisia ovat nämä tilanteet että mies korostaa tätä isä asiaa.