Miten reagoida kun sukulainen arvostelee rintoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
?? Suvussani on naispuolinen ihminen , joka on kommentoinut vartaloani ikävästi mm "sulla ei oo enää tissejä", "sulla on pienentynyt tissit lastensaannin jälkeen" jne... On sanonut myös että minulla ei ole muotoja (hän on itse rehevä, minä siro ja hoikka). Kommentit loukkaa ja ihmetyttää miten häntä kiinnostaa noin paljon! Miten tälle voisi vastata?

Miksi ihmisten pitää arvostella toisia? Miksi lihavaa pitää haukkua lihavuudesta, koska eihän se lihava ainakaan haukkumisella laihdu? Tissit eivät kasva arvostelulla, tupakoija ei lopeta tukaointia arvostelulla. Onko tämä jokin jäänne uskonnosta? Uskonnossa kaikki "poikkeava" leimattiin Saatanaksi, jota piti vihata. Miten meidät on muka koulutettu hyvin, jos diskriminointia (ml. haukkuminen, ulkonäön arvostelu jne) tapahtuu näin valtavasti?

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Se on outoa minkä takia jonkun pitää arvostella jonkun rintoja vielä sukulaisen naisen. Sen kanssa ei kannata olla minkäänlaisissa tekemisissä. Miksi jonkun kuppikoko rinnat rintojen koko on joillekin niin iso ja arvosteltava asia? Miksi joidenkin pitää sitten olla alistamassa naisia? Sillä ei ainakaan mikään sisterhood ja sen voi myös sille sanoa. Jotain ongelmia sillä on niin huonosti käyttäytyy. Sille voi sanoa huonosta käytöksestä ja lopettaisi arvostelun ja hoitaa ongelmansa. Ei mitään käytöstapoja. Onko se niitä jotka väittää niillä muka joku oikeus käyttäytyä huonosti ja arvostella sellaisia on kuuskymppisiäkin naisia jotka pyytää naisen pöytäänsä jonka kanssa koskaan keskustellut ja alkaa arvostella ei oikeasti minkäänlaista oikeutta. Käytöstapoja pitäisi opettaa alakoulussa.

Mediassa ja kaikkialla on liikaa millainen naisen pitäisi olla ja millaiset rinnat naisilla pitäisi muka olla. Ihan vääristynyttä. On erilaisia rintoja ja pitääkin olla. Ei kaikkien naisten pidä olla isorintaisia. Miksi rintojen pitäisi olla isommat kuin pää?

Yhteistyössä