A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:Alkuperäinen kirjoittaja :/:sellainen kaveri olisi hyvin pian entinen kaveri
Minä en voi ymmärtää tämmösiä kommentteja...mulle ainakin se ystävyys on paljon tärkeempi asia entäkö se että polttaako hän raskaana ollessa vai ei...eihän se tietenkään hyväksi vauvalle ole mutta en minä ystävyyttä sen takia menis katkaseen....
en pystyisi olemaan sellaisen ihmisen ystävä, joka tarkoituksella vahingoittaa omaa lastaan. minulle tulisi niin paha olo sen pienen viattoman vauvan takia, etten vaan pystyisi olemaan niin kuin kaikki olisi hyvin. en ikinä, koskaan tule hyväksymään tupakointia raskausaikana, en keneltäkään!
Ei toi ole ystävä vaan kaveri, jonka kanssa kylläkin ollaan aika paljon tekemisissä nykyään. Mä pystyn kyllä ihan hyvin olemaan kaveri sellaisen kanssa joka ei ole onnistunut lopettamaan tupakointia yrityksistään huolimatta ja myöntää tupakoinnin haitat. Yksi ystävänikin on tällainen ja ymmärrän hyvin häntä kun olen kuullut kuinka paha olo hänellä on ollut ja on yhä lapsen puolesta kun poltti sen savukkeen päivässä raskauden ajan.
Tässä kaverissa kuitenkin ärsyttää se kun hän täysin mitätöi tupakoinnin haitat. Nyt jo tuntuu että meillä taitaa olla monessa muussakin asiassa lasten suhteen erilaisia näkemyksiä joten tuskin meistä ikinä mitään ystäviä tulee. En mä kuitenkaan kaveruutta olisi katkaisemassa noitten takia vaikka mutta ilmeisesti kaveruus sitten katkeaa tän kaverin puolesta koska mä en suostu myöntelemään sen juttuja vaikka se on raskaana ja herkässä tilassa.
Tässä jutussa halusin lähinnä kyselle miten itse olette reagoineet tai reagoisitte jos joku kaveri tai tuttu rupeaa tuollaisia puhumaan. Sanotteko oman näkemyksenne vai tyydyttekö nyökyttelemään toisen jutuille?