Miten saa firefoxista tyhjennettyä sivuhistorian??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis ihan kokonaan. Tuolta työkalujen kautta oon tyhjentänyt missä lukee että poista historiatietoja.
Mutta vaikka tuolta poistan kaiken mitä saa niin seuraavan kerran kun alan kirjoittamaan osoitekenttään niin antaa ehdotukseksi niitä sivuja millä on joskus käyny. Millä ne saa pois???

Tarkista, että siellä on kaikki ne vaihtoehdot ruksattuna, jos siinä on sellainen alavalikko. Sitten sulje kaikki ikkunat, kokonaan firefox ja käynnistä uudestaan. Siis silleen että sulla ei jää mitään tabeja auki sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24375392:
Saanko udella miksi tyhjäät sivuhistoriat?

Kait tuo jäi tavaksi kun exploreria käytti ja se alko aina tökkimään siinä vaiheessa kun oli liikaa muistissa kaikkea.
Ja kyllä tuohon osoitekenttäänkin kertyy ajan mittaan melkoinen litania osotteita niin kiva saada välillä tyhjäksi.
Ei mitään pakollista syytä saada tyhjäksi mutta joskus vaan ärsyttää nuo vanhat sivut jotka pomppii sit näkyviin.

[QUOTE="a p";24375439]Kait tuo jäi tavaksi kun exploreria käytti ja se alko aina tökkimään siinä vaiheessa kun oli liikaa muistissa kaikkea.
Ja kyllä tuohon osoitekenttäänkin kertyy ajan mittaan melkoinen litania osotteita niin kiva saada välillä tyhjäksi.
Ei mitään pakollista syytä saada tyhjäksi mutta joskus vaan ärsyttää nuo vanhat sivut jotka pomppii sit näkyviin.[/QUOTE]

Itse taas tykkään kun ei tarvitse kirjoitella osoitteita vaan yksi kirjain riittää ja valitee oikean osoitteen.
Itse vaihdoin selaimen Google Chromeen,on nopeampi ja ei takkuile.

Tarkista, että siellä on kaikki ne vaihtoehdot ruksattuna, jos siinä on sellainen alavalikko. Sitten sulje kaikki ikkunat, kokonaan firefox ja käynnistä uudestaan. Siis silleen että sulla ei jää mitään tabeja auki sinne.

On kaikki vaihtoehdot ruksittuna ja ei löydy mitään alavalikkoa. Firefoxia en ole sulkenut mut pitää kokeilla vaikka en usko että se pelkästään auttaa saamaan kaikki pois.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24375450:
Itse taas tykkään kun ei tarvitse kirjoitella osoitteita vaan yksi kirjain riittää ja valitee oikean osoitteen.
Itse vaihdoin selaimen Google Chromeen,on nopeampi ja ei takkuile.

Ei tää firefoxikaan yleensä takkuile. Mua taas ärsyttää kun aina sit tulee ehdolle sivuja missä on käyny vaan kerran tms.

Oletko varma, että osoiteriville olevat osoitteet ovat sivuhistoriaa eivätkä kirjanmerkkejä? Vaikka sivuhistoria olisi tyhjennetty, niin kirjanmerkit vielä näkyvät yhtäkin näppäintä painettaessa.

Yhteistyössä