miten saa kuumeen nousemaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti;8833092:
En ole koskaan kokeillut, mutta olen kuullut että teepusseja imeskelemällä? Tai sit vaan sanot että on kuumetta, mutta laski kun otit särkylääkettä.

imeskelin yhtä liptonin citrus tee-pusssia ei tullu muuta ku aivan järjetön pää kipu ja paha maku jäi suuhun yäk

Itse käytän näitä, flunssan/kuumeen saamiseksi: (ei haittavaikutuksia)

- syö 2 rkl hammastahnaa, sen jälkeen työnnä heti sormet kurkkuun ja oksenna.
saat mahataudin/ruumiinlämpö nousee. (jos et saa oksennusta tulemaan, pelkkä ruumiinlämpö nousee)

- liota teepussia haaleassa vedessä, ja laita sitten suuhun. imeskele sitä noin 2-5 minuuttia. odota puolituntia ja ruumiinlämpösi nousee, sekä saat pienen pääkivun. tämä kestää vain 1-2 h. (tätä voi tehdä useasti päivässä, ja aina on toiminut)

- pureskele tupakan puruja, älä niele. pelkällä pureskelulla saat pääkivun ja kuumeen. (mitä enemmän sinulla on suussa puruja, sitä korkeammaksi ruumiinlämpösi nousee) kokeiltu on useaan otteeseen, ja hyvin toimiii.

- juuri ennen nukkumaan menoa, käy jääkylmässä suihkussa.(saunan/suihkuhuoneen ikkuna auki) ole suihkussa ainakin 5-15 minuuttia ja mene heti nukkumaan ilman peittoa, huoneesi ikkuna auki. aamulla sinulla on kova flunssa, ja kuume.

Moi! Kannattaa kokeilla fairya! Mä laitoin fairyä mun jalkoihin ja mun kumisaappaisiin, sitten laitoin ne kumisaapaat jalkaan ja menin ulos. Tuli jonkin ajan päästä todella huono olo ja huomasin että kotona mun kuume oli noussut. Tadaa, kannattaa siis oikeesti kokeilla. Muttakun että tein tuon joskus ihan lapsena, en omille lapsilleni tuota kerro etteivät koulusta livahtaisi! :-D

Kummallisia nämä luulot että jos palelluttaa itsensä niin tulee kipeäksi.. Kyllä se sairaus on aina viruksen tai bakteerin aiheuttama eikä sitä saa kylmästä vaan toisista ihmisistä. Sanana vilustuminen tulee varmaan siitä kun sairastuessa viluttaa, ei kukaan tule kipeäksi siitä että on kylmässä.

Yhteistyössä