Miten saada 2kg pois painosta ilman liikuntaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Ja joo joo tiedän, että pitää liikkua enemmän ja syödä vähemmän, se on se salaisuus :D

Mutta... Haluaisin mielellään kuitenkin pudottaa painosta nuo ylimääräiset 2kg ihan vain sen takia, että farkut tuntuisivat mukavammalta jalasta (ei, en halua ostaa uusia :D), eikä vatsanahka pursuisi yli. En ole siis mitenkään ylipainoinen (160cm ja 53kg), mutta kiristävät farkut eivät ole mukavat.

Ongelma vain on se, että nyt kevään aikana mahdollisuus (arki)liikuntaan on minimissään monesta syystä. Työmatkakin on pakko tehdä nykyään autolla, kun lapsen päiväkoti on poikkeuksellisesti tämän kevään ajan niin kaukana, että autolla on pakko kulkea. Aiemmin sentään tuli käveltyä vähintään 45min päivässä ja työnnettyä lasta vaunuilla ja käveltyä sitten töihin, kun päiväkoti oli eri paikassa.

Herkkuja tulee joskus syötyä iltaisin lasten nukkumaanmenon jälkeen... Mutta tätäkin olen nyt vähentänyt tuloksetta :(

Poppakonsteja ei taida löytyä :D Vinkatkaa ihmeessä jos niitä on :)

Mulla aivan sama tilanne, ihan samat mitatkin ja itsekurin puute se syy miksi paino ei putoa sitä paria kiloa viime syksyisiin lukemiin. Ärsyttää niin paljon!! Et kertokaa mullekkin miten saan täst nää kaks ylimäärästä mussutuskiloa pois reisistä, vatsasta ja pepusta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:
Juo monta litraa vettä päivässä ja jätä iltasyöminen. Mulla auttaa muutaman liikakilon kanssa.

Hei, toi oli hyvä idea! Jotenkin tuntuu, että olen unohtanut koko veden juomisen. Aiemmin join enemmän, kiitos muistutuksesta :) (Lähtee hakemaan vesilasia koneen ääreen...)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
ylimääräiset hiilarit pois vaan :)

Toimiiko tämä oikeasti tollaseen pariin kiloon, jotka eivät siis sinällään ole edes mitään ylimääräistä, jos bmi:tä ajattelee?

tietenkin toimii. Jos tällähetkellä mussutat hiilarimättöä, niin ihan varmasti tippuu paino. Enkä nyt välttämättä tarkoita et pitäs kaikki jättää. Hyväkarppausta lähinnä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peukku:
http://www.kauneusjaterveys.fi/painonhallinta/dieetit/lentoemantadieetti

Jos asuisi yksin, tai edes ilman tuota lasta, niin voisin tota kokeillakin. Nyt tuntuu, että en ehdi enkä jaksa alkaa erikseen ruokaa laittamaan muille ja minulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ylimääräiset hiilarit pois vaan :)

Toimiiko tämä oikeasti tollaseen pariin kiloon, jotka eivät siis sinällään ole edes mitään ylimääräistä, jos bmi:tä ajattelee?

tietenkin toimii. Jos tällähetkellä mussutat hiilarimättöä, niin ihan varmasti tippuu paino. Enkä nyt välttämättä tarkoita et pitäs kaikki jättää. Hyväkarppausta lähinnä :)

Hyväkarppaus? (Mä olen ihan tietämätön näistä asioista, kuten ehkä huomaat :D )

Yhteistyössä