tarkoitus olis tänäiltana alkaa totuttaa poikaa omaan sänkyyn.ei ole siinä nukkunu kuin päivisin ja nyt sekin jäi pois.vieressä vaan nukkuuu yöt ja itse oon ihan jumissa ja hikinen aamulla kun 3 ihmistä nukkuu samassa sängyssä.oon vaan ajatellu että niinkauan ku nukutaan vauvan kans hyvin yöt ni ongelmia ei ole mutta oppiiko isompana sit helpommin vai onko vielä vaikeampaa saada omaan petiin?
onko kellään kokemusta.kauanko mahtaa mennä että oppii omaan sänkyyn? tiedän että ainaki sen pari yötä varmasti huutaa ja kitisee ku on tottunu viereen.
meillä kaks ekaa lasta oppi heti alussa omaan sänkyyn,en ymmärrä miks tää kolmas ei opi millään. ja sukulaiset toki syyllistää ku en osaa opettaa poikaa omaan petiin.
onko kellään kokemusta.kauanko mahtaa mennä että oppii omaan sänkyyn? tiedän että ainaki sen pari yötä varmasti huutaa ja kitisee ku on tottunu viereen.
meillä kaks ekaa lasta oppi heti alussa omaan sänkyyn,en ymmärrä miks tää kolmas ei opi millään. ja sukulaiset toki syyllistää ku en osaa opettaa poikaa omaan petiin.