Vastaan nyt myöhässä , mutta toivon että joku tätä palstaa kuitenkin päätyy lukemaan. Itsellänihän oli tämä sama tilanne ja toki on edelleen nuorimmaisen kanssa. Lopullinen ratkaisu on itse lapsen annettu päättää , ehdot toki itse kerrottu. Ratkaisuthan meidän perheelle parhaat olisi joko että : Tyttären sänky tuodaan vanhempien makuuhuoneeseen noin 1vk ja katsotaan miten sujuu. Tyttären huonetta siirretään lähemmäs vanhempien makuuhuonetta, toki tämä vaatisi myös aikaa että rahaa. Vaihto ehtona oli myös, että josko laitettaisiin patja tyttären huoneeseen jonne minä sitten itse menisin nukkumaan , tai joko ottaa yhteisen huoneen vähän vanhemman siskon kanssa ( Asia siskolle ok.) Pikku prinsessamme sitten päätti, että otetaan sänky hänen huoneeseen, sitten alkoi kitinä siitä kun haluaisi olla isommassa sängyssä. Emme siis voineet tyttömme huoneen isompaa sänkyä siirtää, se oli seinässä kiinni. Laitoimme retkisängyn, ja kun tyttö huomasi että parempaa sänkyä ei ole tulossa niin lopetti kitinän ja nyt lopettanut tämän. Tästä on kuitenkin jo pari vuotta, nyt nuorimmaiselle keksittiin, ihan muutenkin yleisen remontin yhteydessä, että vanhempien huoneeseen tulee lähes huomaamaton seinään työnnettävä sänky. Siinä usein nukkunut, ei edes yleensä haittaa kun aamulla vaan työntää seinään. Toistaiseksi asia pysynyt
hallussa