Miten saada ihmiset kiinnostumaan polttarivalmisteluista? Menee hermo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maatushka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maatushka

Jäsen
04.05.2011
387
0
16
Ensi viikon lauantaina olisi tarkoitus viettää kaverini polttareita, mutta meillä ei ole mitään ohjelmaa sinne kun kukaan ei ehdota mitään. En ole edes kaaso ja loin facebookiin ryhmän eilen jotta polttareita päästäisiin kunnolla suunnittelemaan mutta kukaan ei ehdota mitään saati kommentoi minun ehdotuksiini. Olen ehdottanut itse vaikka mitä mutta kukaan ei edes sano että käy tai ei käy. Haluaisin kaverilleni unohtumattoman päivän mutta ilmeisesti muut kaverit eivät ole samaa mieltä. Alkaa tulla pikku hiljaa kiire varausten ja muiden suhteen...

En haluaisi olla päällepäsmäri tai muuta mutta mielestäni jonkun on noustava puikkoihin kun kaaso ei tee asian eteen mitään.

Olisiko heittää jotain vinkkejä millä saisin muutkin innostumaan suunnittelusta?

Mun mielestä hyvä keino on sopia polttaripalaveri että kaikki on naamatusten niin jokaisen on "pakko" osallistua. Annat eri päivämääriä vaikka ja mikä päivä sit sopii mahdollisimman monelle.

[QUOTE="vieras";23925953]Mun mielestä hyvä keino on sopia polttaripalaveri että kaikki on naamatusten niin jokaisen on "pakko" osallistua. Annat eri päivämääriä vaikka ja mikä päivä sit sopii mahdollisimman monelle.[/QUOTE]

paitti et alkaa oleen jo kiire, tuskimpa kaikille näin lyhyellä varotusajalla käy.

no voit ainaki sanoo kaverilles asiasta häiden jälkeen :whistle: ainaki mä sanoisin, et sori nyt mut ketään muuta ei kiinnostanu.

Musta on tosi surullista koska mulle omat polttarit oli tosi tärkeet ja muistelen niitä lämmöllä, ni sit jos mun kaverin polttarit on vaan sitä et mennään mökille ja baariin. Musta polttareissa pitää olla jotain hurjaakin ja semmosta mitä ei oo aiemmin tehny. Ja sitä voi keksiä sitä tekemistä vaikka ilmasekskin. Vois kyl mainita, et oli vähän lahnamaista porukkaa suunnitteluvaiheessa... :whistle:

• Tykkää
Reactions: raspberry
Mä soittaisin tänään kaasolle ja kysyisin, missä polttarit pidetään, moneltako ne alkavat, millaista vaatetusta tarvitaan ja paljonko pitää varata rahaa mukaan.

Musta tuntuu et porukka pitää mua vaan ihan hulluna ku ehdottelen koko ajan jotain siinä toiveessa et joku kommentois asiaan ees jotenkin... En haluis kuitenkaan kävellä kaason yli, mutta luulen, et jos loppuviikosta ei ala homma muita kiinnostaa ni lyön niille pöytään valmiin ohjelman ja aikataulun. Siinäpä sitten osallistuvat sellasiin polttareihin missä mä haluan olla!

Mun mielestä jos lyttää jonkun idean ni sit pitäis olla tilalle joku toinen ehdotus, eikä vaan niin että mikään ei käy mitä joku ehdottaa ja sit ollaan ilman mitään ohjelmaa. Jos itellä ei oo parempia ideoita ni sit tehdään niiden huonojen ideoiden mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23926040:
Mä soittaisin tänään kaasolle ja kysyisin, missä polttarit pidetään, moneltako ne alkavat, millaista vaatetusta tarvitaan ja paljonko pitää varata rahaa mukaan.

Ootan ens viikkoon koska meillä on kuitenkin vielä se viikko aikaa suunnitella. Mut esim. jotkut hurjemmat suunnitelmat karahtaa kohta siihen ettei olla tarpeeks ajoissa varattu jotain kohdetta. :(

Vettä väkevämpää mukaan suunitteluun sekä itse polttareihin? Kävikö mielessä?

Suunnittelupalaveria ei pystytä pitämään naamakkain koska ollaan kaikki eri puolilla Suomee. Juuri sen takia loin faceen sen ryhmän koska sinne kaikki saisivat heittää ideoitaan ja tarvittaessa chattailla. Nyt mä oon ainoo joka siellä ehdottaa mitään ja muut lyttää mun ideat! :stick:

Suunnittelupalaveria ei pystytä pitämään naamakkain koska ollaan kaikki eri puolilla Suomee. Juuri sen takia loin faceen sen ryhmän koska sinne kaikki saisivat heittää ideoitaan ja tarvittaessa chattailla. Nyt mä oon ainoo joka siellä ehdottaa mitään ja muut lyttää mun ideat! :stick:

Ymmärrän miltä susta tuntuu:Varmasti samalta kuin mulla välillä täällä. Pidä silti pääkylmänä ja viimeisessä tapauksessa kantelet vain morsiamelle muista ja syytät niitä kun ne ei ole yhteistyökykysiä...sä oot parhaasi tehnyt.

Tulee varmaan yhtä hienot polttarit kun mulla oli. Kaasoa ei paljoa kiinnostanut,ilmoittivat muille polttarivieraille alle 2 viikkoa aikaisemmin polttaripäivän,jolloin vaan kaksi pääsi paikalle! Lähes kaikilla siis vuorotyö. Kutsuttuja oli kuitenkin 10. Ohjelmaa ei juurikaan ollut,vaan kännit ja baariin.
Olin kateellinen mun miehelle jolla polttariseurueessa oli 20 ihmistä ja koko päivä kaikkea juttua järkätty :(

mun mielestä polttareiden järjestelyt ja niistä huolehtiminen ovat ensisijaisesti kaason/kaasojen tehtävä. Heidän pitää päättää päivä tai ilmoittaa pari vaihtoehtoista päivää, joista valitaan parempi. Jos 10 tai yli 10 hengen ryhmä yrittää miettiä, että no mikäs päivä kävisi kaikille, ei sellaista päivää tulekaan. Muutenkin mun mielestä kaasojen pitäisi vetää ns. isot linjat, eli ilmoittaa budjetin suuruusluokkaa, ohjelman tynkää jne.. pieniä lisiä, tehtäviä, ohjelmanumeroita ja muita mun mielestä muutkin vieraat voivat tuoda, mutta kaasoille vierittäisin päävastuu.
MOT.

Ootan ens viikkoon koska meillä on kuitenkin vielä se viikko aikaa suunnitella. Mut esim. jotkut hurjemmat suunnitelmat karahtaa kohta siihen ettei olla tarpeeks ajoissa varattu jotain kohdetta. :(
Mä en odottaisi. Ensinnäkin polttarikassa kannattaa kerätä jo nyt. Ihmisiä alkaa kummasti kiinnostamaan, jos ovat rahansa jo antaneet. Tuossa ensi viikkoon jättämisessä on sekin riski, että jos rahoja ei ole vielä kerätty, osa porukasta jättäytyykin polttareista pois. Ikävimmässä tapauksessa ei osallistu edes kustannuksiin. Eli nyt ensin keräätte rahat, sitten teette listan asioista, mihin rahavarat riittävät ja sen jälkeen äänestätte vaihtoehdoista.

• Tykkää
Reactions: raspberry
Mulla sama ongelma. Kaaso ei tee yhtään mitään!!! Mä oon sitten ihan vaan tallonut kaason varpaille (aivan sama mulle :D) ja saanut onneksi muun polttariseurueen osallistumaan ihan mukavasti.

• Tykkää
Reactions: Maatushka
Soita kaasolle ja patista häntä.

Sellainen vinkki polttareihin, että jos morsian on yhtään sellainen että tykkää huomiosta ja on itsevarma, niin tilaatte hänelle meikin ja kampauksen, menette ostamaan hänelle alusvaatteita ja joku (tuttu?) kuvaa hänestä sensuellin ja ehkä hiukan eroottissävyisen kalenterin huomenlahjaksi sulhaselle :) Jos olette säästölinjalla, niin kampauksen ja meikin voi tehdä polttariseurueen taitavimmat ja alusasuja saa kauniita 25-100 eurolla.

Mitä kaikkea oot ehdottanut polttariporukalle? Onko päivämäärä jo sovittu, moniko pääsee paikalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23926072:
Onko teillä selvillä jo budjetti? Jospa ehdotuksesi tyrmätään sen vuoksi, että ne kävisivät muille maksajille liian kalliiksi?

Olen ehdottanut ohjelmaa tähän mennessä joka maksaisi 9 hengeltä yhteensä 40 euroa, eli ei kauhean kallista olisi kun tuon jakaa per nuppi.

Yhteistyössä