Etsiskelin täältä ja taaperopuolelta, mutta silmiini ei osunut vinkkejä muusta kuin pullosta kokonaan luopumisesta (mikä sekin kyllä alkaa olla meillä toivottavaa
. Poika 10 kk ei kerta kaikkiaan osaa/halua/viitsi ? pitää itse pulloa tai minkäänlaista mukia, tai osaa kyllä, muttei osaa sitten kallistaa sitä suuhunsa eli ei hiffaa homman jujua...Pitää siis kyllä nokka- tai taikamukia käsissä ja imeskelee sitä, mutta heti kun yritän kallistaa sitä, niin päästää irti. Ja sama homma pullon suhteen. Onko muilla ollut samanlaista, vinkkejä? Vai eikö auta muu kuin aika ja odottaminen...
Eihän tässä sinänsä varmaan kauhea hätä ole pullosta eroon pääsemisen kanssa (tähtään tuonne 1 v tienoille
mutta välillä tuntuu, että poika haluaa tuon syömisen suhteen pysyä ihan pikkuvauvana (ei myöskään osaa yhtään syödä lusikalla itse, on kyllä harjoiteltu) vaikka muuten jo tekee liikkeellelähtöä kävellen. Toinen ongelma noiden mukien kanssa meillä on, että poitsu purskauttelee useimmiten maidot ja välillä vedetkin ulos suustaan. Pitäisköhän rauhottaa tilanne muutamaksi viikoksi ja antaa kiltisti vaan se pullo vai mitä? On kokeiltu siis nokkamukit, taikamukit, tavan mukit, pilli, kaikki...Eniten mua oikeastaan tässä häiritsee se, ettei poika suostu pitelemään sitä mukia itse, ei niinkään nuo sotkemiset sun muut. :/
Eihän tässä sinänsä varmaan kauhea hätä ole pullosta eroon pääsemisen kanssa (tähtään tuonne 1 v tienoille