Pojalla oli pari viikkoa sitten vatsa hieman kovalla ja kakkaaminen oli epämiellyttävää. Sen jälkeen kakkaaminen onkin llut melkoista rumbaa. Viikko sitten turvauduin peräruiskeeseen, koska lapsella oli selvästi kakkahätä, mutta ei vain uskaltanut kakata sitä ulos. Parina seuraavana päivänä kakka tuli reippaasti sekä pönttöön että vaippaan, mutta nyt taas on kieltäytyminen päällä. Torstaina annoin uudelleen ruiskeen, sen jälkeen ei ole vapaaehtoisesti kakannut. On kokeiltu pönttöä, pottaa ja vaippaa. Annan hänelle aamuin ja illoin Levolacia lastenlääkärin ohjeen mukaan sekä eilen lisäsin vielä mallasuutteen, joten ei se kakka ainakaan kovin kovaa voi olla. Poika vain juoksee pari kertaa tunnissa pöntölle tai potalle, istuu puoli minuuttia ja jatkaa matkaa. Selvästi pidättää, pitää välillä jopa sormea tulppana
:x
Olen yrittänyt lahjomista, olen häpeäkseni myös suuttunut, olen yrittänyt olla kuin mitään erikoista ei olisi meneillään. Turhauttaa!! Pitäisikö vain antaa olla?
Olen yrittänyt lahjomista, olen häpeäkseni myös suuttunut, olen yrittänyt olla kuin mitään erikoista ei olisi meneillään. Turhauttaa!! Pitäisikö vain antaa olla?