Miten saada mies heräämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoodrat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hoodrat

Aktiivinen jäsen
11.05.2009
4 024
0
36
MIeheni on USKOMATTOMAN sikeä uninen. Tyttö huutaa pää punaisena vieressä ja mies ei herää. En voi nukkua yösyöttojen takia vaikka mies olisi nyt sairaslomalla työtapaturman takia ja hoitaisi tyttöä, että saisin nukkua, MUTTA KUN SE EI HERÄÄ?!?!?!?!

Ei varmaan herää jos tietää sun olevan lähettyvillä, mutta mitä jos ilmoitat et ens yönä vastuu lapsesta on isällä ja sä laitat korvatulpat + menet eri huoneeseen. Mitä luultavimmin nukkuu paljon keveämmin sen yön =)

Mutta sitten kun tyttö herää ja huuta niin kuulen sen tulppienkin läpi ja en pysty olla nukkumatta. Joutuu varmaan tehdä niinkuin mies ehdotti, että menen mummolle nukkumaan yöksi!

MUOK. Tyttö saa huutaa ainakin 15 min ennenkuin herää. Viimeksi kun olin baarissa niin miehen oli pakko olla hereillä koko yö, kun ei olisi herännyt muuten tytön itkuun.

Olisipa minulla edes puolet miehesi unenlahjoista! Herään siihenkin kun koira kävelee yöllä.. :/

Vaikka ikävä tietsti jos ei herää ede lapsen huutoon... Miten miehesi herää töihin?

Meillä ukko ei herää lasten meteliin silloin kun olen kotona. Mutta kun tietää olevansa yksin vastuussa, herää kyllä ihan normaalisti pieniin itkuihin ja muihin.

Kannattaa kokeilla kerran, todennäköisesti alitajuisesti nukkuu keveämmin kun on yksin lapsen kanssa, saattaa herätä helpostikin. Ei tarvitse siten koko yötä valvoa.. :D

Yhteistyössä