miten saada mies innostumaan????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilikkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilikkana

Jäsen
11.08.2008
69
0
6
siis lapsen teosta... mulla ollu jo pitkään vauvakuume mutta mies ei millään haluais lasta vielä :ashamed: mä oon alkanu jo kartteleen sukulaisia joilla on pieniä lapsia... ku tuun aina niin surulliseksi ja kuume vaan yltyy ku nään pikkusia... ihan sama onko ne enkeleitä vai koliikissa huutavia söpöläisiä :o

hmm... kolme vuotta tässä on vihjailtu... mun mies on vissiin aika hidas tai toosi kylmä :p
mä oon jopa antanut siedätys hoitoa ;) pyytänyt erittäin rauhallisia enkelimäisiä lapsia vanhempineen kylään... :p

Kannattaisi varmaan selvittää ajoissa että haluaako mies lapsia. Tätä en siis sano pahalla sinulle, on vaan tosi ikävää tapella tosta asiasta monta vuotta.

Mä en kyllä ymmärrä nykyajan nuoria miehiä. Toi lastenteon lykkääminen on biologiselta kannaltakin täysin järjenvastaista.

tiedän tuon tunteen... minunki mies oli ihan hirveen vastahankanen lapsentekoon ensin, vaikka seurustelun tyyliin kolmantena päivänä se kysy multa että eikös me olla siinä iässä ku pitäs lapsia alkaa miettimään? :)

lopulta minä aloin olla sitä mieltä että me voitas hankkia lapsi, mutta sitte miestä ei enää kiinnostanutkaan.... sit alko olemaan yhtä eipäs juupas seilailua miehen puolelta että se ei oikein tienny että mitä se halus.
lopulta mä sanoin että oo sitte tollanen ja rupesin miettimään että kannattaisko erota. näitä ajatuksia en oo koskaan kertonu miehelle mutta aki se jotain aisti.

puhuttiin ja lopulta... päätös oli vaan tehty. ja nyt sen vauvakuume kasvaa jatkuvasti.

se oli mun tarina se.

cassy: alussa antoi hyvinkin selkeästi ymmärtää että lapset ois tervetulleita mutta nyt sitte on toinen ääni kellossa... :headwall:

nibbler: kiva kuulla että puhuminen on auttanut :) täytyy vaan jatkaa... joko teille on tulossa pikkusia? :p

Yhteistyössä