Miten saada mies kosimaan, mies puhuu naimisiinmenosta koko ajan muttei meinaa kosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_n27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija_n27

Vieras
Kertokaapa miten minä saisin mieheni kosimaan minua. Mies haluaisi jo kovasti kanssani naimisiin ja onkin puhunut viime kuukaudet aika hanakasti siitä naimisiinmenosta. On ehdotellut ajankohtia, paikkoja jne, mutta sitä kosintaa ei kuitenkaan ole tullut koska kosinta on hänen mielestään turha juttu. Mutta minä haluaisin sen kosinnan kuitenkin ensin ennen kuin alan järjestellä häitä yhtään enkä mene naimisiin, ellei minua ole kosittu ensin. Olen alkanut jo myös epäillä onko mies edes tosissaan menossa kanssani naimisiin.
Miten minä saisin miehen kosimaan minua? Minä tahtoisin hänen kanssaan naimisiin mutta kun haluaisin sen kosinnan häneltä ensin.

For real? Siis jos se on on ilmaissu et haluu naimisiin ihan oikeesti niin sehän on jo kosinta. Jos pitää olla joku tapahtuma josta voi kirjoittaa muistojen kirjaan" mieheni kosi minua 15.10.2016 iltanuotiolla polvistumalla ja pyytämällä vaimokseen" niin voi voi. Ole onnellinen että on mies joka haluaa naimisiin ettei tarvi puoliväkisin pakottaa. Haluutko sen miehen vai kosinnan ja häärumban.

Siis mitä muuta kuin kosimista tuo häitten ehdotus on? o_O

Ei siihen kosintaan mitään polvistumisia ja tuletko vaimokseni kyselyitä ja sormuksen kaivamista esiin.

Ja mikä estää sinua itseäsi kosimasta? :cautious:

Voi jestas, mitä lasten leikkejä jotkut viitsivätkin harrastaa. Mene etsimään toinen mies, jos ei kelpaa. Eiköhän miehelle tule jonossa naisia, joille riittää oikein mainiosti ehdotus hääpäivästä kosinnaksi.

Meillä kosintapuolen hoiti äitini. Yhdessä on oltu yli 20 vuotta naimisissa 13 vuotta.

For real? Siis jos se on on ilmaissu et haluu naimisiin ihan oikeesti niin sehän on jo kosinta. Jos pitää olla joku tapahtuma josta voi kirjoittaa muistojen kirjaan" mieheni kosi minua 15.10.2016 iltanuotiolla polvistumalla ja pyytämällä vaimokseen" niin voi voi. Ole onnellinen että on mies joka haluaa naimisiin ettei tarvi puoliväkisin pakottaa. Haluutko sen miehen vai kosinnan ja häärumban.
Haluan, että hän pyytää minua vaimokseen. En välttämättä tarvitse mitään suurta spektaakkelia siihen, kunhan vain mies kysyisi minulta tuletko vaimokseni. Hän ei ole vielä missään vaiheessa pyytänyt minua vaimokseen, ja en voi mennä naimisiin miehen kanssa joka ei saa edes yhtä vaivaista kysymystä kysyttyä minulta.

No kysypä sinä mieheltä tulisiko hän puolisoksesi. Vai oletko saamaton ja pikku nynnerö, joka ei pysty mitään tekemään ilman miehen aloitetta? Jos olet, muista pitää sama linja avioliitossakin, että miehesi päättää aina, mitä te teette ja sinä odotat hiljaa miehen toimintaa tai tyydyt siihen ettei mitään tapahdu.

No kysypä sinä mieheltä tulisiko hän puolisoksesi. Vai oletko saamaton ja pikku nynnerö, joka ei pysty mitään tekemään ilman miehen aloitetta? Jos olet, muista pitää sama linja avioliitossakin, että miehesi päättää aina, mitä te teette ja sinä odotat hiljaa miehen toimintaa tai tyydyt siihen ettei mitään tapahdu.
Ei, kyllä kosinta on nimenomaan miehen tehtävä. Naimisiinmeno on kuitenkin sen verran iso päätös, että tahdon miehen haluavan sitä omasta aloitteestaan ensin.

siis oku sanoi et äiti hoti homman siis menikö se niin et poika sinä ja äitee olitte kolmistaan sitten poika sanoi äitille viittikkö polvistuu mun naisen ees ja nataa sille sormuksen ku mulla on kihti tai jotain? siis hetkonen pitääkö siis polvistua kahteen kertaan eka kosittaessa ja sit kun kysyy viellä mennäänkö nyt naimisiin?

Kertokaapa miten minä saisin mieheni kosimaan minua. Mies haluaisi jo kovasti kanssani naimisiin ja onkin puhunut viime kuukaudet aika hanakasti siitä naimisiinmenosta. On ehdotellut ajankohtia, paikkoja jne, mutta sitä kosintaa ei kuitenkaan ole tullut koska kosinta on hänen mielestään turha juttu. Mutta minä haluaisin sen kosinnan kuitenkin ensin ennen kuin alan järjestellä häitä yhtään enkä mene naimisiin, ellei minua ole kosittu ensin. Olen alkanut jo myös epäillä onko mies edes tosissaan menossa kanssani naimisiin.
Miten minä saisin miehen kosimaan minua? Minä tahtoisin hänen kanssaan naimisiin mutta kun haluaisin sen kosinnan häneltä ensin.

Mies tietää, että olet perinnerituaalien orja. Siksi hän on pyytänyt kättäsi isältäsi, mutta isäsi ei ole voinut suostua, koska sinulla on kapioiden kerääminen vielä täysin vaiheessa.

http://yle.fi/uutiset/3-7367515

arkku.jpg

Ei, kyllä kosinta on nimenomaan miehen tehtävä. Naimisiinmeno on kuitenkin sen verran iso päätös, että tahdon miehen haluavan sitä omasta aloitteestaan ensin.

Selvää on jo, että mies haluaa omasta aloitteestaan mennä naimisiin, kun kerran ehdottelee jo häiden järjestämistä. Mikä siis on ongelmasi? Teet turhaa draamaa. Sitäpaitsi kosinta ei ole miehen tehtävä, naiset voivat yhtä hyvin kosia.

voisit vaikka sanoa miehellesi että kulta voisitkl kosia minua se on minulle tärkeetä. Ei varmas ukkos osaa ajatuksia lukea. Itse kosin miestäni sanomalla mä haluan dun kanssa naimisiin! Käytii ostamassa kilhöat ja parivuotta myöhemmin papinaamen

Minä kyllä sanoisin jos olisin aloittaja että "ootko muuten huomannut ettet ole koskaan oikeasti kosinut minua ? Olis kiva saada sellainen oikea kosintakin ennen häiden suunnittelua".
Siis oikeasti; jos et tälläistä pyyntöä osaa miehelleen esittää niin kuinkas sitten jatkossa ajattelit hoitaa asioista puhumisen ? Mies ei todellakaan osaa lukea ajatuksiasi ja sinun on vaan totuttava siihen että miehelle on sanottava joskus aivan kiertelemättä mitä haluat hänen tekevän.