Miten saada mies välittämään naisen nautinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmiäinen

Vieras
Haluaisin kuulla millaisia kokemuksia muilla on tilanteesta, jossa halut ja tarpeet eivät seksissä kohtaa.

Itselläni on takana reilut puoli vuotta upeaa seurusteluaikaa ihanan miehen kanssa ja seksi on ollut yksi suhteemme hienoimmista puolista. Minua on kuitenkin yhä enemmän alkanut vaivaamaan molempien erilaiset tarpeet ja mieltymykset seksissä. Oli yllättävän vaikeaa löytää netistä juttua aihetta koskien, vaikka asetelma on se perinteinen: Mies kiihottuu erittäin nopeasti kun minä kaipaisin pidempää lämmittelyä. Asia nousi esille pian suhteen tulisimman alkuhuuman jälkeen, mutta saimme käsiteltyä asiaa puhumalla seksistä ja siihen liittyvistä tunteistamme sillä seurauksella että seksi parani huimasti.

Nyt huomaan kuitenkin olevani se joka on sopeutunut ja mukautunut tilanteeseen, eikä niinkään mieheni. Hänen kanssaan olen oppinut nauttimaan nopeasti etenevästä seksistä, enemmän kuin saatoin aavistaa. Nykyään kuitenkin tunnen yhä useammin oman nautintoni olevan seksissä toissijainen asia. Kaipaan välillä huutavan kovasti hänen hyväilyjä ihollani, siis muutakin kuin suutelua, kiehnäämistä ja jalkoväliin keskittymistä. Tällaisen rakastelun jälkeen olo on ontto, hylätty ja turhautunut, vaikka olisin saanutkin orgasmin. Olen kertonut miehelleni kokemuksestani, tunteistani ja toiveistani, ja hän on kuunnellut minua ihanan empaattisesti, vähän järkyttyneenäkin kokemastani kylmyydestä. Hän ei vain jotenkin hahmota mitä ajan takaa. Kun hän yrittää toteuttaa toiveeni, on hänen kosketuksensa uskomattoman laimea. Vaikuttaa siltä että hän ei vain pysty yhdistämään intohimoa muuhun kuin suuteluun ja yhdyntään. Haluan häntä aivan valtavasti, mutta ilman kosketusta jää haluni yhä useammin vain taustakohinaksi ilman todellista kuohuntaa. Pelkään seksielämämme romuttuvan jos asiaan ei löydä ratkaistua.

Kaipaankin nyt kipeästi ulkopuolisia näkökulmia asiaan. Yritänkö turhaan saada mieheni seksuaalisia mieltymyksiä muuttumaan kun kerron miten hänen pitäisi minua hyväillä? Hänen intonsa nimittäin tapaa laantua jos hän yrittää miellyttää minua, ja lopputuloksena on molemmilla paha mieli. Aikaisemmilla miehilläni on ollut taitoa ja intohimoa kyseisen asian suhteen, joten nykyisen mieheni kykenemättömyys huomioida minut on ollut ihmetys. Ehkäpä en vain ole osannut selittää riittävän hyvin mitä haluan. Miten selittäisin asian hänelle niin että hän ymmärtäisi sen tärkeyden, ja ehkä saisi kanavoitua intohimoaan muuhunkin kuin hänelle totunnaiseen tai oppisi jopa nauttimaan minun nautinnostani?

Näytättekö ja kerrotteko myös sen nautintonne siinä toiminnan aikana?
Se on monesti miehelle hyvin tärkeää, että se nautinto näkyy ja kuuluu.
Kun se ei riitä, että on kerran kertonut mistä tykkää.
Siinä toiminnan aikana pitää puhua.
Eikä sillä ole väliä vaikka polveen koskeminen sen halukkuuden laukasee, sillä pääasia on se halukkuuden näkyminen.
Tietysti miestäkin pitää muistaa hyväillä siinä samalla hänen haluamallaan tavalla.

Niin olisi helppo sanoa toi on helppo homma mutta kun on kyse seksistä
silloin ei ole mikään eikä milloinkaan helppoa
Kun olen pakotettu ikäni ,ulkonäköni,käytökseni ja vapina tautini takia
pakko selipaattiin niin tiedän mitä olen menettänyt. Irto suhteiden varassa
olen ollut jo noin 10 v. Nyt kysyt eikiös se ole neuvoteltavissa takaisin .
Seksistä vierautuminen meillä alkoi hiljaa palapalalta, ja tiesin,että se
oli alkanut vaimoa inhottaa(hän on 7v vanhempi ja on saanut muutamalta
syöpään kuolleen ystävän ohjeet,että hormooneja ei kannata seksintakia
syödä Ensin alkoi ihailu miehiä kohtaan jotka osaa olla seksistä puhumatta.
Sitten se ettei hän osallistunut seksipuuhaan mitenkään mutta oli kärsivän
näköinen ja kun sain orkun hän meni pikaisesti suihkuun.Ei kestänyt kauan
kun minulla alkoi erektio vaikeudet eihän se halunnut nousta kipua tuottamaan.
Yritin esileikin avulla mutta nännit oli arat niihin et koske jos hyväilen klitoa
sinne et laita kun sen mikä sinner kuuluu jos ei ole riittävän kova anna olla
--miksi? no kynsissä voi olla säröjä ja hän vaan ei pidä,että sinne kosketaan.
Yhtä kaikki olet jo niin vanha,ettö toivoisin hienotunteisuutta herrasmies
osaisi jo kieltäytyä. Muutettiin eri sänkyyn ja olen yrittänyt olla herrasmies.
ja ajattelen etten petä jos olen vieraissa kun suomalainen herrasmies ei hae kylästä
mitä kotona on tarjolla.
Tulee nyt liiaan pitkä tarina mutta Sinun ongelmaan koin nuorena ihanana
kun sairaanhoitaja kihlatuni esitti kuinka perehdytään toistemme erottisiin
ja kiihottaviin alueisiin..Menemme alkuun esim niin,että sanot miehellesi
hyväile minua niin ja siitä paikasta kun juuri nyt haluaisit minuun sinulle
tekevän. niin esim joku 10 min.ja vaihdetaan vuoroja. Sitäkautta minä
rohkaistuin esim suusexiin ja tunsin sen valtavan tunneheerkyyden karkeella kielellä klitoa pyöritellen tunsin saavani jotain aikaan kun sähköiskun
tavoin koko kroppa värähteli.Hänelle oli taas yllätys kun miehen nännit on niin pienet ja silti kunniitä stereona näplää aikansa niin erektio nousee asteetta kovemmaksi. Kuin myös yhdynnän jälkeen huomasin kuinka hän niinkuin vaimonikin oli valmis pitkiin ikäänkuin kiitos hyväilyyn,hänen lempi asento oli
laittaa mahlaa valuva mirri kalunipäälle jaistui kahareisin sylissäni ja minun
piti raapia hänen selkää varoen niskasta pakaroihin. Sitten hänen nännit piti imeä ja näykkiä ennen suihkua,suihkussa minä nautin kun hän pesi kauan
penistä kunnes hän sanoi mitäs olenkaan vekkulin sisällwe saamassa.
Niin läheistä ja lähentävää . Alku oli jo hänen esileikeissä flirttiä, esim
anteeksi mitäsanoit en kuullut kun kuuntelin ääntäsi-- no mitästykkäsit
sä oot sellainen---minkälainen ? saat multa housut märäksi.se on nannaa
miehen korville. Ei jäänyt epävarmaksi onko haluja,Päätalon jossain kirjassa
mies kertoi siitä tieneensä minäiltana on haluja kun hän näki vaimon
vievän pyyhkeet ja pesuvedet makuuhuoneeseen. Ihana ajatuskin on kuin
kypsä hedelmä kiimainen nainen,sellainen ei sano vanhamies häpeisit vähän.
Saimn jokuaika sitten ystävättäreltäni puhelun sanoin mitä kuuluu?--kuuntele
kuului litinää en ymärtänyt paitsi hengitys kävi kiivaasti epäilin jotain on tekeillä,hän sanoi mirri lähettää terveisiä,että on ikävä ,huh mikä humaus
kävi lävitsenija seuraava yö oli karvojen järjestelyä ja muuta seurustelua
unissani. Siis olet ihana Nainen kun näät asian niin arvokaaksi,että huolestut.
T :S: afo"HÄn saavutti sadan vuoden kiunnioitetun iän elämättä päivääkään"
Et kuulu niihin vaan J V. "Elämää ja erotiikkaa unohtaa ei saisi milloinkaan.

Onistut kun et unohda T:o.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmiäinen;10452204:
... Aikaisemmilla miehilläni on ollut taitoa ja intohimoa kyseisen asian suhteen, joten nykyisen mieheni kykenemättömyys huomioida minut on ollut ihmetys. Ehkäpä en vain ole osannut selittää riittävän hyvin mitä haluan. Miten selittäisin asian hänelle ...?

Ihmiset ovat erilaisia. Toisille koskettelu ja läheisyys on luonnollista ilman seksiäkin, toisille koskettamisen tarkoitus on nopea pääsy yhdyntään. Valitettavan usein tämä luonnollinen käyttäytymismalli on vaihdettavissa vain vaihtamalla koko mies. Se on ikävää, mutta kokemukseni mukaan totta. Läheisyyden tapa on niin syvällä ihmisessä, että sen muuttaminen puhumalla ja järjen kautta ei vain ota onnistuakseen.

Voit yrittää lähestymällä miestä kuten haluaisit itseäsi lähestyttävän. Sano, kun teet sitä ja kerro miksi teet niin. Tämä vaatii *paljon* aikaa ja toteutuskertoja mutta saattaa onnistua. Läheisyyteen tottuminen vaatii melkoisesti samoin kuin siitä pois tottuminen. Ainakaan minulle tuo pois tottuminen ei olisi vaihtoehto (enää...) saatuani vierelleni sellaisen kumppanin, jonka kanssa tavat ovat riittävän samanlaiset.

No ei mitenkään. Keskiverto suomalainen mies kun ei välitä nauttiiko nainen vai ei. Minulla vain kaksi miestä noin viidestätoista on välittänyt naisen nautinnosta, elikkä sen on aika vähän vai mitä.

Olen mies, ja vastaan samalla mitalla kuin edellinen.
Kyllähän se on niin että useimmat miehet ajattelevat rakasteluvaiheessa vain itseään. Samalla eivät ollenkaan tiedä mitä menettävät. Nainen on nimittäin sellainen epeli että siitähän lähtee vaikka minkälaiset savut, kunhan mies osaa naista käsitellä.
Käsittelyn oppimisessa vaan pakkaa menemään koko määrä vuosia ............... ja useampia epäonnistuneita suhteita. Mutta se kaikki palkitaan, olen huomannut.

Väitän että osaan saada naisen nauttimaan, olen sitä sorttia treenanut riittävästi ja riittävän usean kanssa. Tiedän myös että suurimmassa osassa naisia löytyy aivan yllättäviä piirteitä kun nainen huomaa että mies ottaa omat nautintonsa naisen nautinnon kautta. Sieltä löytyy kissanisia, puumanaisia ja vaikka mitä petoja. Tyhmemmät miehet eivät vaan saa koskaan nauttia niistä kissoista.

Tietty saman voi kääntää toisinkin päin. Milloin nainen antaa miehelle juuri sitä mitä mies haluaa? Mutta se onkin jo toinen asia, ja ehdoton tabu. Naisen taidoista sekstailun suhteen ei saa puhua, eikä kirjoittaa.
Ja siitäpä pystyvälle ja osaavalle miehelle ongelma tuleekin, mistä löytää vastaava nainen, joka osaa, haluaa ja on suunnattoman innostunut asiasta.

kannattaa vain opetella nauttimaan niistä pikapanoista, jos olet kerran jo hyvässä alussakin siinä suhteessa. jos miehesi kerran yrittää eikä siitä tule mitään niin minkäs teet. hienoa, että hän sentään ilmeisesti ainakin välittää.

Niin on siinä on koko täyttymys. Minä sain kihlattuni työkaverilta neuvon
" Kun laukeet silloin se kiitollisuus on ilmaistava --eikä niinkuin minun
ukko käänyy seinäänpäin ja pierasee"

Kerronpa pienen mutta ihanan pikku huomion.Olen niin paljon vanha etten
ole osannut laskea mihinkään arvoasteikoon seksi pukeutumista,mielestäni
on ollut seksikäintä kun ei ole mitään. Olimme saunan jälkeen TV auki joku
pitkä autokilpailu ja toimme sisään grillatut ja oli juomaa ja naposteltavaa.
Auto kisoista kiinnostuneen rouva jonka kanssa on ollut vähän enenkin jotain.
Oli laittanut aamutakin edestä aukeavan ja istui ja passasi minua vastapäätä
sekä miehellen että mulle naposteltavaa,kuitenkinseurasi kun oli jänää
kilpailussa oli mullakin hän käänsi takin lievettä sivuun ja en ollut ennen
nähnyt pikku pöksyja joissa oli mirrille ikkuna Sieltä hän pilkisti ja sai aikaan
sisällä melkoista vipinää siinä oli milloin mikin huksa mutta kun hän meni niin
menin neuvomaan ja ikkunasta kurkaamaan hän uhkasi raiskaavansa minut ennenkuin aurinko nousee ja muurin taa vei monesti siinä 4 h aikana.
Mutta hänellä oli nämä valoa mirrille merkit ensikerrn ja olemme kaiholla
muistaneet ihana indi ajo. Kun hän sanoi mitäs pidät --sanoin älä rakas ystävä
käske minua menemään puuhun takaperin.Niin olin hänen hurmiossa olisin
tehnyt senkin jos olisi käskenyt. Pienet eleet ja keksinnöt elävöittää T:o,

Täh? En tajunnut tuosta edellisestä osallistujan kirjoituksesta juuri mitään!

Mulla varmaan käynyt tuuri, kun miehet välittävät jopa liiallisuuksiin saakka mun nautinnosta. Toki omastaankin.

Ehkä olet alunperinkin pelannu tkorttisi väärin ja syyllistynyt teeskentelyyn.

Kyllä mies nauttii, kun huomaa, että nainenkin nauttii. Naisen pitää vain rajata nautinnolliset ääntelynsä ja liikkensä niihin tilanteisiin jolloin nauttii oikeasti. Näin mies oppii mistä nainen todella pitää.
Kyllä normimies haluaa kylmän kapakalan lämmitellä nauttivaksi, kun oppii siihen keinot.
Jos taas nainen vaikuttaa nauttivan, niin miksi yrittää enempäää?

Ainakaan puhetta miehet eivät ymmärrä, miehet oppivat käytännössä ja opitut tavat eivät helposti unohdu.

Älää siis naiset tehdö sitä karhunpalvelusta itsellenne että alkuhuumassa esitätte nauttivanne enemmänkuin todellisuudessa nautittekaan. Tätä on vaikea korjata myöhemmin, ja se on petosta mistä kohtaan. Alussa se mies tahtoo vielä oppiakin, myöhemmin, jos huomaa tulleensa "huijatuksi" ei siihen enää ole motivaatiota.

Uskon vilpittömästi kuinka sinulla onmiesystävät viritetty palvomaan ja tekemään
kaiknsa saadakseen tämän ihanan naisen onnelliseksi. Senverran säväytti kerran
kirjoituksesi vaikka ei olla tavattu niinpyörit unissani ja lausuit runoja sinisestä a,
Yritin vaan tuossa kertoa kuinka nainen voi viedä miestä kuin kuoriämpäriä.
Olimme meidän mökillä tuttava pari ja olen tään miehenkanssa vanhat
työkaverit.oli itsestään selvää ettei sopinut kaverin vaimoa liehitellä mutta kun
on taitava seksikäs nainen tekee mitä tahtoo.Olisin ollut onelinen jos olisin ollut
yhtä kiihottava hälle---siis yritin olla sitä mitä HÄN toivoi. T.0.

Viimeksi muokattu:
Ehkä olet alunperinkin pelannu tkorttisi väärin ja syyllistynyt teeskentelyyn.

Kyllä mies nauttii, kun huomaa, että nainenkin nauttii. Naisen pitää vain rajata nautinnolliset ääntelynsä ja liikkensä niihin tilanteisiin jolloin nauttii oikeasti. Näin mies oppii mistä nainen todella pitää.
Kyllä normimies haluaa kylmän kapakalan lämmitellä nauttivaksi, kun oppii siihen keinot.
Jos taas nainen vaikuttaa nauttivan, niin miksi yrittää enempäää?

Ainakaan puhetta miehet eivät ymmärrä, miehet oppivat käytännössä ja opitut tavat eivät helposti unohdu.

Älää siis naiset tehdö sitä karhunpalvelusta itsellenne että alkuhuumassa esitätte nauttivanne enemmänkuin todellisuudessa nautittekaan. Tätä on vaikea korjata myöhemmin, ja se on petosta mistä kohtaan. Alussa se mies tahtoo vielä oppiakin, myöhemmin, jos huomaa tulleensa "huijatuksi" ei siihen enää ole motivaatiota.

Ilmeisesti tämän em. kirjoittanut henkilö kuvittelee seksin pysyvän jotenkin samanlaisena läpi parisuhteen?

Yleensä kun jo ihan hormonaalisista syistä ensimmäiset puoli vuotta - 3 v. menee suhteessa alkuhuumassa, jonka aikana ihmiset harrastavat enemmän seksiä, kuin suhteen edettyä ja kiihottuvat nopeammin, kuin vuosien varrella tutuksi tulleen kumppanin kanssa.

Ei se ole huijaamista, jos kiihottuu vähemmällä ja laukeaa kiihottuneisuudesta johtuen nopeammin suhteen alkupuolella kuin edenneessä suhteessa. Samoin miehet usein vähentävät naisen huomiointia, kun suhde etenee, joten seksin laatu voi heiketä, kun naisen eteen ei enää viitsitä tai jakseta nähdä vaivaa (suuseksi vähenee, alkulämmittelyt nopeutuvat, ehdotukset vähenevät jne.).

Jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto, voi aiheellisesti kysyä, mikä miestä naisessa pitää kiinni? Alkuperäinen kirjoittaja voisi kysyäö mieheltään, kuvitteleeko mies, että ap aikoo loppuelämänsä tyytyä epätyydyttävään seksiin. Vastaus onkin sitten mielenkiintoista kuultavaa - joko mies arvostaa naisen seksuaalisuutta, tai sitten hän ei koe naisella olevan oikeutta nautintoon, jos aikoo parisuhteessa pysyä. Kyseessä on toisen ihmisen kunnioittaminen, arvostaminen ja rakastaminen - kuinka paljon kumpikin haluaa panostaa toistensa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Viimeksi muokattu:

No ei mitenkään. Keskiverto suomalainen mies kun ei välitä nauttiiko nainen vai ei. Minulla vain kaksi miestä noin viidestätoista on välittänyt naisen nautinnosta, elikkä sen on aika vähän vai mitä.
itse olen sitä mieltä että naisrn pitää ensin saada kunnon orkut sitten vasta miehen onhan miehellä kädet ja suu millä hemmotella toista

Viimeksi muokattu:
Haluaisin kuulla millaisia kokemuksia muilla on tilanteesta, jossa halut ja tarpeet eivät seksissä kohtaa.

Itselläni on takana reilut puoli vuotta upeaa seurusteluaikaa ihanan miehen kanssa ja seksi on ollut yksi suhteemme hienoimmista puolista. Minua on kuitenkin yhä enemmän alkanut vaivaamaan molempien erilaiset tarpeet ja mieltymykset seksissä. Oli yllättävän vaikeaa löytää netistä juttua aihetta koskien, vaikka asetelma on se perinteinen: Mies kiihottuu erittäin nopeasti kun minä kaipaisin pidempää lämmittelyä. Asia nousi esille pian suhteen tulisimman alkuhuuman jälkeen, mutta saimme käsiteltyä asiaa puhumalla seksistä ja siihen liittyvistä tunteistamme sillä seurauksella että seksi parani huimasti.

Nyt huomaan kuitenkin olevani se joka on sopeutunut ja mukautunut tilanteeseen, eikä niinkään mieheni. Hänen kanssaan olen oppinut nauttimaan nopeasti etenevästä seksistä, enemmän kuin saatoin aavistaa. Nykyään kuitenkin tunnen yhä useammin oman nautintoni olevan seksissä toissijainen asia. Kaipaan välillä huutavan kovasti hänen hyväilyjä ihollani, siis muutakin kuin suutelua, kiehnäämistä ja jalkoväliin keskittymistä. Tällaisen rakastelun jälkeen olo on ontto, hylätty ja turhautunut, vaikka olisin saanutkin orgasmin. Olen kertonut miehelleni kokemuksestani, tunteistani ja toiveistani, ja hän on kuunnellut minua ihanan empaattisesti, vähän järkyttyneenäkin kokemastani kylmyydestä. Hän ei vain jotenkin hahmota mitä ajan takaa. Kun hän yrittää toteuttaa toiveeni, on hänen kosketuksensa uskomattoman laimea. Vaikuttaa siltä että hän ei vain pysty yhdistämään intohimoa muuhun kuin suuteluun ja yhdyntään. Haluan häntä aivan valtavasti, mutta ilman kosketusta jää haluni yhä useammin vain taustakohinaksi ilman todellista kuohuntaa. Pelkään seksielämämme romuttuvan jos asiaan ei löydä ratkaistua.

Kaipaankin nyt kipeästi ulkopuolisia näkökulmia asiaan. Yritänkö turhaan saada mieheni seksuaalisia mieltymyksiä muuttumaan kun kerron miten hänen pitäisi minua hyväillä? Hänen intonsa nimittäin tapaa laantua jos hän yrittää miellyttää minua, ja lopputuloksena on molemmilla paha mieli. Aikaisemmilla miehilläni on ollut taitoa ja intohimoa kyseisen asian suhteen, joten nykyisen mieheni kykenemättömyys huomioida minut on ollut ihmetys. Ehkäpä en vain ole osannut selittää riittävän hyvin mitä haluan. Miten selittäisin asian hänelle niin että hän ymmärtäisi sen tärkeyden, ja ehkä saisi kanavoitua intohimoaan muuhunkin kuin hänelle totunnaiseen tai oppisi jopa nauttimaan minun nautinnostani?
Tällaisista jutuista tulee mieleen, miksi lopetit ne edelliset suhteet. Miksi vaihdoit? Olisiko syytä ottaa uusintakierros eksien kanssa?