Miten saada orgasmi varmasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveena orgasmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveena orgasmi

Vieras
Okei, Ongelmani on se että olen ollut selibaatissa noin kuusi vuotta, ja en ole kertaakaan saanut edellisissä seksi akteissani orgasmia. En edes lähelle. Masturbointia harrastan ja joskus sekin päättyy vaan turhautumiseen. Masturboin suihkussa käsi suihkun avulla ja suoraa valuttamalla paineella vettä klitorikseen. Myös muokattu sähköhammasharja pesulapun läpi toimii melkein aina. Ongelma on siinä että en edes masturboimalla saavuta orgasmia aina. Aloitin selibaatin siinä toivossa etten enää harrastaisi merkitsemätöntä seksiä josta en edes nauti. Jos kuitenkin löydän jonkun varteenotettavan kumppanin jonka kanssa haluaisn taas yrittää seksiä tahtoisin saada sen orgasmin hinnalla millä hyvällä! Onko neuvoja?

Okei, Ongelmani on se että olen ollut selibaatissa noin kuusi vuotta, ja en ole kertaakaan saanut edellisissä seksi akteissani orgasmia. En edes lähelle. Masturbointia harrastan ja joskus sekin päättyy vaan turhautumiseen. Masturboin suihkussa käsi suihkun avulla ja suoraa valuttamalla paineella vettä klitorikseen. Myös muokattu sähköhammasharja pesulapun läpi toimii melkein aina. Ongelma on siinä että en edes masturboimalla saavuta orgasmia aina. Aloitin selibaatin siinä toivossa etten enää harrastaisi merkitsemätöntä seksiä josta en edes nauti. Jos kuitenkin löydän jonkun varteenotettavan kumppanin jonka kanssa haluaisn taas yrittää seksiä tahtoisin saada sen orgasmin hinnalla millä hyvällä! Onko neuvoja?
Käy äänestämässä ja nauti asunnottomuudesta !

Viimeksi muokattu:
Ymmärrän ongelmasi oikein hyvin olen itse ollut orgasmiton. Sen saaminen ei olekkaan mikään yksinkertainen juttu. Ensinnäkin nainen syttyy hitaasti eli sen esileikin, hyväilyn, läheisyyden, suutelemisen ja sitä kautta kunnollisen kiihottumisen merkitys on tärkeä. On aivan turhaa lähteä jyystämään jos ei ole fyysiseti kuin henkisestikin valmis seksiin. Luottamus parteneriin on ehdoton ja erilaisten asentojen, käsin kiihottamisen, suuseksin ym käyttö on must. Älä aseta seksille tavoitetta eli orgasmi on saatava koska se on varmin keino olla kokematta huippua. Heittäydy nauttimaan seksistä ja nollaa ajatusta tai ajattele kiihottavia asioita. Aktissa on ehdotonta se että aivot ja alapää toimii yhteen. Hanki itsellesi kunnollinen riittävällä teholla varustettu dildo ei mikään metallinen huulipuikko vaan kunnon silikoninen värisevä apuväline. Olen itse ollut erittäin tyytyväineen kaalimatoon joka oli kyllä kallis mutta ehdottoman kestävä, hygieeninen ja riittävän tehokas. Kun olet harrastanut seksiä parterisi kanssa ota lopuksi lelu mukaan. Paras asento on kun mies on takana ja itse pääset kiihottamaan dildolla samalla klitorista ja sen ympäristöä. Lelun käyttäminen ei ole mieheltä pois eikä todellakaan hävettävää. Vain 40% naisista saa orgasmin pelkässä yhdynnässä ja se on aika vähän jos 60% tekee homman vain tätähän tää nyt taas oli eli ei tunnu missään. Harjoittelu tekee mestarin ja ikä.

Kiitos neuvoistasi. Täytyy kokeilla tuota kunnon dildoa, jos siitä olisi apua. Ennnen siksin harrastaminen on joko sattunut tai ei tuntunut miltään. Suuseksi on ollut ok mutta sekään ei ole aiheuttanut mitään värinöitä. Ehkä kun kyseessä on oikea kumppani niin se voisi auttaa asiaa. Ja jos tämä kumppani vaikka tietäisi miten naista käsitellään eikä vain rynkyttäisi päällä.

Käy lääkärissä tarkistuttamassa onko hormonitoimintasi normaalia. Joskus naisenkin "kyvyttömyys" voi johtua siitä, ei siis korvien välistä ja halusta. Se on yksilöllistä.

Ongelma on tuttu, olin jo hyväksynyt että kuulun niihin jotka eivat saa orgasmia ikinä yhdynnässä... Nyt tajuan että vika oli yläpäässä, ei alapäässä :D Löysin miehen, jota rakastan enemmän kuin ketään koskaan, vaikka aiemminkin olen ollut pitkissä suhteissa. Seksi on täysin erilaista nyt! Nyt ihan todella haluan ja vaikka olin jo hyväksynyt kohtaloni, ihan vain sattumalta sitten erään kerran sain Kuin sainkin! Oli aika mahtava tunne! Ja kun se onnistui kerran, tiesin kuinka pääsen samaan uudestaan. Nyt se onnistuu joka ikinen kerta :)