Miten saada vieras mies pois mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sun äitis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sun äitis

Jäsen
15.05.2008
236
0
16
Olen todella hyvässä asemassa: minulla on ihana mies ja ihanat lapset. En heistä luopuisi mistään hinnasta.

Mutta kun on alkanut ruoho vihertämään aidan toisella puolella... Olen tutustunut työkaveriini ja olen vähän ihastunut. Pakkomielteiseti ajattelen häntä...

Miten saan pidettyä itseni kurissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja sit se on siellä saunaillassako? :whistle:

:ashamed:

eli tämä olikin se syy miksi olet nyt menossa sinne vaikka ennen et ole mennyt. pitäisikö sun vaan olla menemättä, ettei tule turhia houkutuksia joita tarttis sit jälkeenpäin katua.

jos et oikeesti halua sotkea vakkari suhdettasi, välttele sitä vierasta miestä. äläkä mene sinne saunailtaan. Unohdat pian sen. Sun suhde ei voi hyvin, jos siihen mahtuu toinen mies. jotain täytyy olla pilalla, et ehkä osaa vielöä tiedostaa sitä.

unoha koko juttu, se ei ole sen arvoista..ja pilaa loppuelämäsi vaikket kiinni jäisikään. Ja jos alotat jotain on hemmetin paljon vaikeampi lopettaa ja teet siitä aina vaan itsellesi kaikinpuolin vaikeampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja sit se on siellä saunaillassako? :whistle:

eli tämä olikin se syy miksi olet nyt menossa sinne vaikka ennen et ole mennyt. pitäisikö sun vaan olla menemättä, ettei tule turhia houkutuksia joita tarttis sit jälkeenpäin katua.

Pitäis olla menemättä.

Olen tähän asti satuttanut ruokatuntini samaan paikkaan ja hänellä on niin ihanat jutut

ei kannata kokeilla sitä yhtäkään kertaa. jos onkin huono juttu ni kadut sitä lopun elämäs ja se kalvaa aina. jos onkin hyvä juttu ni jäät koukkuun ja siitä se kierre alkaakin+ kadut sitä lopun elämäs ja se kalvaa aina

Haaveile vaan mutta älä ikinä toteuta haaveitasi. Pieni flirtti töissäkin pitää kumman pirteänä. Ja miten sitten jos menisit maistamaan nurmea ja se osoittautusikin homehtuneeksi... miten sitten kuvittelisit töissä pärjääväsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Käyt kerran maistamassa sitä vihreämpää ruohoa ja sitten mietit kannattaako vaihtaa laidunta.

Heitit aika pahan! Jos en mene sinne saunailtaan, mutta kuulostelen muuten vielä

:snotty:

Ei kannata maistaa. Särjet, vain sisimpäsi, jos ei ollukaan vaihtamisen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käyt kerran maistamassa sitä vihreämpää ruohoa ja sitten mietit kannattaako vaihtaa laidunta.

Noin vain? Taidat itse olla melkoinen vihreämmän ruohon maistelija?

Noup.

on aikoinaan iskenyt kaverinsa muijan, eli timpan nykysen vaimon. Mies tietää petturuudesta kaiken

eli se kannatti?

Yhteistyössä