Miten saada vieras mies pois mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sun äitis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihastuksia tulee ja menee, kaipa se on ihan normaaliakin "peilata" ajatuksissaan omaa suhdetta ym. elämää.. mutta suuri ero on siinä että mitä me ajattelemme tai mitä sitten lopulta teemme!! Ei kannatais sotkea elämää jos ei mitään syytä..tai jätä ainakin nykyinen miehesi ennen kuin jotain teet, ettet aiheuta kenellekkään tuskaa pettämisellä :| ..

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
on aikoinaan iskenyt kaverinsa muijan, eli timpan nykysen vaimon. Mies tietää petturuudesta kaiken

Heiheihei! IKINÄ en ole yhtäkään naista pettänyt!!! :attn:

Et naista ehkä, mut kyllä sä kaveris luottamuksen varmaan petit aika pahasti jos sen naisen kanssa hommailit.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Et naista ehkä, mut kyllä sä kaveris luottamuksen varmaan petit aika pahasti jos sen naisen kanssa hommailit.

Entäs sitten? Entisen kaverin, huom.

Mutta sun vaimos on pettänyt. Miksi ei tekisi sitä uudelleen?

Nii, mitäs jos sille (taas) tulis tunteita jotain ihanaa Timppa2:sta kohtaan, niin oisko se sulle ihan ok, et se kävis maistaan ruohoa aidan toisella puolen ja vaihtas sit laidunta jos tuntus et kannattais?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Nii, mitäs jos sille (taas) tulis tunteita jotain ihanaa Timppa2:sta kohtaan, niin oisko se sulle ihan ok, et se kävis maistaan ruohoa aidan toisella puolen ja vaihtas sit laidunta jos tuntus et kannattais?

Jos näin kävisi niin minkä minä sille mahtaisin? Voisin kyllä harmitella etten ole omalta osaltani hoitanut parisuhdettamme. Kyllähän siitä varmaan ero tulisi jos kiinni jäisi mutta jos ei jäisi niin enhän minä siitä kärsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta sun vaimos on pettänyt. Miksi ei tekisi sitä uudelleen?

Nyt jos tietäisit syyn miksi petti exää niin et edes kysyisi.

En kyl osaa kuvitella, mikä syy on sellanen, että ei oo mitenkään mahollista ensin erota entisestä, ennen ku alkaa toisen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Kai tää mun elämä on liian tasaista ja tavallista. Pitäis saada jotain sutinaa.

Se työkaveri on niin lutunen!

Jaa-a. Jos aidan toiselle puolelle kurkistat ( ja jäät kiinni), niin oma miehesi muuttuu vähemmän lutuseksi eikä elämäsi ole enää tylsän tasaista. Jos sutinaa siis tekee mielesi, onnistuisi se kyllä tositoimilla. Haluatko?

Jos näin kävisi niin minkä minä sille mahtaisin? Voisin kyllä harmitella etten ole omalta osaltani hoitanut parisuhdettamme. Kyllähän siitä varmaan ero tulisi jos kiinni jäisi mutta jos ei jäisi niin enhän minä siitä kärsisi.

No eihän siinä sit mitään jos se on teidän tapa toimia. Mä kyl ilmottaisin ensin miehelle (ja jos päätettäs/jompi kumpi päättäs olla tekemättä mitään suhteemme eteen, ottasin eron) jos musta alkas siltä tuntuun, että haluanki olla jonku toisen kans.

Yhteistyössä