Miten saan 9kk:n ikäisen oppimaan juomaan nokkamukista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wieras

Vieras
Olen nyt n. neljän kuukauden ajan aina ruokailujen yhteydessä yrittänyt juottaa nokkamukista niin sen venttiilin kanssa kun ilmankin.. Eli olen sitten vaan hörppyyttänyt kun mukissa ei sitä venttiiliä, mutta ei tyttö vaan opi, juo hörppimällä ehkä millin, loput valuu rinnuksille..:) ja kun mukissa venttiili, ei juo mitään, ei hoksaa miten se tapahtuu..

Meillä on pullosta ja tutista kieltäytyjä. Nyt olen päättänyt, että poika oppii nokkamukin. Ostin Mamin pulloon tutin joka on 1-6kk pullosta nokkamukiin siirtyjälle ja laitan velliä pulloon. Sitten lelut kehiin ja katse pullon yläpuolella olevaan heiluvaan leluun niin poika pikkuhiljaa huomaamattaan on imenyt pehmeästä nokasta velliä. Ja kehun hirveesti ja pidän positiivista ilmettä vaikka miten rasittais.

Kun tuo sujuu, siirryn kovaan nokkamukiin.

Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Meillä on pullosta ja tutista kieltäytyjä. Nyt olen päättänyt, että poika oppii nokkamukin. Ostin Mamin pulloon tutin joka on 1-6kk pullosta nokkamukiin siirtyjälle ja laitan velliä pulloon. Sitten lelut kehiin ja katse pullon yläpuolella olevaan heiluvaan leluun niin poika pikkuhiljaa huomaamattaan on imenyt pehmeästä nokasta velliä. Ja kehun hirveesti ja pidän positiivista ilmettä vaikka miten rasittais.

Kun tuo sujuu, siirryn kovaan nokkamukiin.

Siis pääosin nokasta valuu vellit suuhun ja poika nielee ja valuu rinnuksille, hetkittäin on imenytkin ja hoksannut sen homman. Anna valua, siivoan sitten vaatteet, edistystä kuitenkin tuolla pullon nokalla on tapahtunut.

Yhteistyössä