P
pöllö
Vieras
Mitäs neuvoja saisin teiltä tilanteeseeni. Olemme eronneet tammikuussa, mies ei kuitenkaan eroa hyväksy! Koko ajan vahtii ja vainoaa, painostaa ottamaan takaisin. Vetoaa lasten "pahaan oloon" ja yrittää saada minut syylliseksi. Ei usko sitten millään vaikka joka päivä toistan samaa, en ota takaisin! Nyt vaan menee hermo kun se soittelee pitkin päivää ja jollen vastaa, soittaa lapsille vaikka myöhään illalla tai kesken koulupäivän, ja pistää nämä antamaan luurin mulle tai jollen ota, se kyselee kaiken minusta. Lapsetkin jo ihan väsyneitä tilanteeseen. Ja oven takana käy monta kertaa viikossa. Mutta ilmeisesti tämä henkinen näännytys ei riitä perusteeksi lähestymiskieltoon vai olenko väärässä.
Haukkuu minua sairaaksi ja ties miksi, kun ei voi sulattaa totuutta. Mä en kohta jaksa mennä edes kauppaan kun tää eksä aina ilmestyy jostain paikalle ja kamala valitus alkaa, ja kaiken lisäksi yrittää aina jotain perseelle taputella tai muuta vastaavaa pusi pusi kuinka rakastaa... en kestä enää, pää hajoaa.
Haukkuu minua sairaaksi ja ties miksi, kun ei voi sulattaa totuutta. Mä en kohta jaksa mennä edes kauppaan kun tää eksä aina ilmestyy jostain paikalle ja kamala valitus alkaa, ja kaiken lisäksi yrittää aina jotain perseelle taputella tai muuta vastaavaa pusi pusi kuinka rakastaa... en kestä enää, pää hajoaa.