Miten saan FB semmoiset asetukset,että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
tai mistä ?
Kun olen saanut kaveripyynnön ja jos hyväksyn ettei se mene etusivulle kaikkien näkyville?
Olen huomannut kun kaverit hyväksyneet kaveripyynnöt , en ole nähnyt niitä tulevan etusivulle eli esim xxxxx ja xxxxx ovat nyt kavereita.
Mutta kun minä hyväksyn jonkun,se näkyy etusivulla.Omalle seinälle tulee myös.Ei se haittaa ,mutta en halua että se ilmoittaa kaikkien näkyville

Ymmärsikö joku mitä tarkoitin ??

Etkö sää voi poistaa sen siitä etusivulta ja omalta seinältäsi myös siitä pienestä rastista? En muista nähneeni tuollaista asetusta, joka suoraan sen jättäs näyttämättä :) Vaikka itekki oon noita yksityisasetuksia paljon nyt muutellu.

[QUOTE="yksi";24517126]Etkö sää voi poistaa sen siitä etusivulta ja omalta seinältäsi myös siitä pienestä rastista? En muista nähneeni tuollaista asetusta, joka suoraan sen jättäs näyttämättä :) Vaikka itekki oon noita yksityisasetuksia paljon nyt muutellu.[/QUOTE]

Omalta seinältä pystyn,mutta en etusivulta.Oon vaan huomannut kun joillekkin kavereille on tullut uusi kavereita. Ne eivät ole tulleet etusivulle.En ymmärrä miksi.
Mutta jonkun kaverin taas tulee,mutta ei kaikkien.
Kyllä ne varmaan saa asetuksista,mutta olen niin uusi että en osaa hakea!

Ootas..itte tein sen viime viikolla ettei se näkynyt. Eli mene yksityisyysasetukset, sit sieltä kohta yhteyden pito facebookissa. Ja sieltä kohta tykkäykset,toimintasi ja yhteytesi ja laitat siihen vain minä. Itse laitoin vielä että kaveritkin näen vain minä. Katottiin sitten kaverin profiililla niin ei näkynyt että olisin hyväksynyt kavereita tai muita tykkäyksiä. Toivottavasti toimii ettei vaan sitten herjannu face. Kokeiles vaikka jonkun kaverin kanssa ton toimenpiteen jälkeen että poistat sen ja otat sen sitten uudelleen kaveriksi et näkyykö vielä. HUH...toivottavasti ymmärsit!

Ootas..itte tein sen viime viikolla ettei se näkynyt. Eli mene yksityisyysasetukset, sit sieltä kohta yhteyden pito facebookissa. Ja sieltä kohta tykkäykset,toimintasi ja yhteytesi ja laitat siihen vain minä. Itse laitoin vielä että kaveritkin näen vain minä. Katottiin sitten kaverin profiililla niin ei näkynyt että olisin hyväksynyt kavereita tai muita tykkäyksiä. Toivottavasti toimii ettei vaan sitten herjannu face. Kokeiles vaikka jonkun kaverin kanssa ton toimenpiteen jälkeen että poistat sen ja otat sen sitten uudelleen kaveriksi et näkyykö vielä. HUH...toivottavasti ymmärsit!

Tein noin kun ehdotin.Paitsi en muuttanut kaverilistaa sen näkee vain minä, kuten sä laitoit.Siinä on mulla, vain kaverit.
Se kaveripyynnön hyväksyin,se tuli seinälleni.Mutta en näe etusivulla.
Pitäisikö mun nähdä jos se tulee sinne? Nyt en näe mitään.Joten onnistuiko?

Yhteistyössä