E
En halua käydä sitä läpi yksin
Vieras
Mies on kokoajan sanonut että hän ei synnytyssaliin mukaan tule. Ensisynnyttäjänä en taatusti halua olla siellä yksin, haluan EHDOTTOMASTI puolisoni sinne. Hänellä on jo ennestään lapsia joten hän kertoo omasta kokemuksestaan että hän ei siellä pysty olemaan, häntä heikottaa ja oksettaa. Miten mies voi olla noin itserakas?? Minä se kaiken kivun koen, ei hän?? Taatusti tämänkaltaisesta kohtelusta musta voi tullakkin juurikin sellainen katkera, nalkuttava puoliso, sillä musta on tosi kurjaa joutua sinne yksin, olkoonkin että lapsen haluan ennen kaikkea minä jotta mulla olis edes yks oma ipana kasvatettavana.
Onko mun pakko vaan "nöyrtyä" ja päästää mies helpolla ja katkeroitua itse?? Ja kyllä, tää on muodostumassa mulle aika hiton isoksi ja tärkeäksi aiheeksi. Muutoin meillä on tosi hyvin asiat ja hyvä suhde. Me vaan tapellaan heti kun mainitsen jotain synnytyksestä, mies ei halua kuulla, kuulemma oli ihan riittävän traumaattinen kokemus exänsä kanssa. Niin että kiitos vaan siitä(kin), P.
Onko mun pakko vaan "nöyrtyä" ja päästää mies helpolla ja katkeroitua itse?? Ja kyllä, tää on muodostumassa mulle aika hiton isoksi ja tärkeäksi aiheeksi. Muutoin meillä on tosi hyvin asiat ja hyvä suhde. Me vaan tapellaan heti kun mainitsen jotain synnytyksestä, mies ei halua kuulla, kuulemma oli ihan riittävän traumaattinen kokemus exänsä kanssa. Niin että kiitos vaan siitä(kin), P.